Anonym skriver:
Hej alle. Jeg er gravid i uge 6 med barn nr 3. Vores ældste er 7 år, og han er bekymret fordi jeg er dårlig. Jeg har også været dårlig i mine to andre graviditeter, men han kan ikke huske det fra sidst hvor han var meget mindre.
Jeg ligger meget i sengen eller på sofaen og kan ikke rigtigt lave mad eller lege eller sådan noget.
Han har lige mistet en bedsteforælder til kræft, og han siger han er bange for det er det samme der er ved at ske med mig
Vi ville gerne vente et par uger endnu med at fortælle det, men nu er jeg blevet i tvivl. Han skal jo ikke gå og være bekymret. Hvad ville I have gjort?
enig med ovenstående om at fortælle det :)
vores den ældste var også 6-7 år da han blev storebror til den første..
han havde været lidt dårlig dagen før jeg skulle scannes hos gyn så han kom med derop og ind..
og det var så sødt at se hvordan han prøvede at kigge forbi gyn og se skærmen for at se sin lillebror inde i maven.. han var helt med og det betød så meget at han fik lov at se ham i forhold til at gøre det mere virkeligt...
jeg brugte også en hjemmeside der havde små videoer af hvad baby gør og kan inde i maven i hver uge som han elskede at få lov til at se og så snakkede vi om at det gjorde hans lillebror også derinde.. de er på engelsk men flotte billeder der gør det forståeligt selv når man ikke forstår hvad de siger :)
Anmeld
Citér