Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Efter rigtig mange dumme bekymringer, købte jeg en tidlig tryghedsscanning.. og der er massere af liv, fin hjertelyd og en nakkefold der måler 1,1 kunne ikk være mere lykkelig
Så er det nakkefoldsscanning d. 16. Juni.. spændt på om de er enige..
Og så er jeg selvfølgelig spændt på kønnet.. føler selv det er en dreng.. online test(for sjov) siger pige billederne siger intet.. er ikk langt nok henne.. scanningen er lavet 11+0..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg gætter på pige stort tillykke
Mettep157 skriver: Jeg gætter på pige stort tillykke
Tusind tak Må man spørg hvorfor du tror det er en pige? ren nysgerrighed
Så fin en baby
Det er dog aaaalt for tidligt at gætte køn og det kan ikke lade sig gøre så tidligt, nub har flere uger til at rejse sig.
Anonym skriver: Så fin en baby Det er dog aaaalt for tidligt at gætte køn og det kan ikke lade sig gøre så tidligt, nub har flere uger til at rejse sig.
Det tænkte jeg Oz Men altid sjovt at hører bud.. så må vi se hva kønsscanningen siger
Anonym skriver: Det tænkte jeg Oz Men altid sjovt at hører bud.. så må vi se hva kønsscanningen siger
Alle gættede pige på min søn fordi der var lige nub og jeg var 13+0 men han er altså en dreng og nub rejste sig på den sidste uge
Anonym skriver: Efter rigtig mange dumme bekymringer, købte jeg en tidlig tryghedsscanning.. og der er massere af liv, fin hjertelyd og en nakkefold der måler 1,1 kunne ikk være mere lykkelig Så er det nakkefoldsscanning d. 16. Juni.. spændt på om de er enige.. Og så er jeg selvfølgelig spændt på kønnet.. føler selv det er en dreng.. online test(for sjov) siger pige billederne siger intet.. er ikk langt nok henne.. scanningen er lavet 11+0..
Jeg gætter os på pige udefra de sidste to billeder & dejligt alt bare var fint idag
Anonym skriver: Alle gættede pige på min søn fordi der var lige nub og jeg var 13+0 men han er altså en dreng og nub rejste sig på den sidste uge
Blir spændende at se kønsscanningen om et par uger
Mooommi skriver: Jeg gætter os på pige udefra de sidste to billeder & dejligt alt bare var fint idag
Skal i kønsscanning om et par uger, så det blir spændende Ja det var så dejligt at få lidt ro på..
Sikke en fin baby bliver spændende med kønsscanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128