Tidlig tryghedsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
18 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juni 2023

Anonym trådstarter

Efter rigtig mange dumme bekymringer, købte jeg en tidlig tryghedsscanning.. og der er massere af liv, fin hjertelyd og en nakkefold der måler 1,1 kunne ikk være mere lykkelig

Så er det nakkefoldsscanning d. 16. Juni.. spændt på om de er enige..  

Og så er jeg selvfølgelig spændt på kønnet.. føler selv det er en dreng.. online test(for sjov) siger pige billederne siger intet.. er ikk langt nok henne.. scanningen er lavet 11+0.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Jeg gætter på pige stort tillykke

Anmeld Citér

6. juni 2023

Anonym trådstarter

Mettep157 skriver:

Jeg gætter på pige stort tillykke

Tusind tak Må man spørg hvorfor du tror det er en pige? ren nysgerrighed

Anmeld Citér

6. juni 2023

Anonym

Så fin en baby

Det er dog aaaalt for tidligt at gætte køn og det kan ikke lade sig gøre så tidligt, nub har flere uger til at rejse sig.  

Anmeld Citér

6. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så fin en baby

Det er dog aaaalt for tidligt at gætte køn og det kan ikke lade sig gøre så tidligt, nub har flere uger til at rejse sig.  

Det tænkte jeg Oz Men altid sjovt at hører bud.. så må vi se hva kønsscanningen siger

Anmeld Citér

6. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det tænkte jeg Oz Men altid sjovt at hører bud.. så må vi se hva kønsscanningen siger

Alle gættede pige på min søn fordi der var lige nub og jeg var 13+0 men han er altså en dreng og nub rejste sig på den sidste uge

Anmeld Citér

6. juni 2023

Mooommi

Profilbillede for Mooommi
Anonym skriver:

Efter rigtig mange dumme bekymringer, købte jeg en tidlig tryghedsscanning.. og der er massere af liv, fin hjertelyd og en nakkefold der måler 1,1 kunne ikk være mere lykkelig

Så er det nakkefoldsscanning d. 16. Juni.. spændt på om de er enige..  

Og så er jeg selvfølgelig spændt på kønnet.. føler selv det er en dreng.. online test(for sjov) siger pige billederne siger intet.. er ikk langt nok henne.. scanningen er lavet 11+0.. 

Jeg gætter os på pige udefra de sidste to billeder & dejligt alt bare var fint idag

Anmeld Citér

7. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Alle gættede pige på min søn fordi der var lige nub og jeg var 13+0 men han er altså en dreng og nub rejste sig på den sidste uge

Blir spændende at se kønsscanningen om et par uger

Anmeld Citér

7. juni 2023

Anonym trådstarter

Mooommi skriver:

Jeg gætter os på pige udefra de sidste to billeder & dejligt alt bare var fint idag

Skal i kønsscanning om et par uger, så det blir spændende Ja det var så dejligt at få lidt ro på.. 

Anmeld Citér

7. juni 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Sikke en fin baby bliver spændende med kønsscanning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.