Hormonspiral 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2023

Anonym trådstarter

Jeg fik lagt en hormonspiral for 2 år siden. Havde pletblødninger de første par måneder også har jeg ellers ikke set skyggen af den siden. Det er i og for sig fint nok. 

men de seneste 3-5 måneder har jeg fået regelmæssige smerter i venstre side af maven. Minder mig mest om en blanding mellem efterveer og menstruationsmurren. 

prøvede lige og google og spiral og den slags smerter kan have en sammenhæng. Dog uden at blive synderlig klogere på det. Men så derimod at lægen gerne skulle tjekke om den sad korrekt 1-3 måneder efter opsætning og derefter en gang om året. Det har jeg aldrig fået gjort. Så nu tænker jeg om det kan være den der sidder forkert. 

hva er jeres erfaringer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2023

Anonym

Kun en der kan få syn for sagen kan fortælle dig om den sidder forkert. Du skal uanset hvad vi siger have det tjekket ift cyster, forkert placering eller lign. Afsted med dig

Anmeld Citér

5. juni 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kun en der kan få syn for sagen kan fortælle dig om den sidder forkert. Du skal uanset hvad vi siger have det tjekket ift cyster, forkert placering eller lign. Afsted med dig

Det gør jeg skam også. Ringer til lægen i morgen tidlig. 
men derfor vil jeg gerne høre andres erfaringer alligevel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.