Bedste campingplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2023

Anonym trådstarter

Vi skal på camping i år (i telt). Børnene er mellem 2-14 år. 

Vi er selv fra Sjælland, men overvejer camping i Jylland, hvor der er gode strande, men hele DK kan have interesse :-) 

Hvilken campingplads MED pool/badeområde/"vandland" kan I anbefale? 

Gerne fortæl om de gode ting ved pladsen, personale, aktiviteter, legeområder, prisniveau, deres fastfood (evt) osv. 

Eller hvilke ting man kan prøve i området, f.eks. Djurs Sommerland ol.

Vi har tidligere været på Grenaa strandcamping med stor succes

Jeg synes virkelig at man bliver forvirret over at læse om campingpladserne på Trustpilot, da det somregel oftest er utilfredse kunder, som anmelder, hvilket ikke giver et retvisende billede. Så nu søger jeg anbefalinger frem for det modsatte. Hit me

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Vi skal på camping i år (i telt). Børnene er mellem 2-14 år. 

Vi er selv fra Sjælland, men overvejer camping i Jylland, hvor der er gode strande, men hele DK kan have interesse :-) 

Hvilken campingplads MED pool/badeområde/"vandland" kan I anbefale? 

Gerne fortæl om de gode ting ved pladsen, personale, aktiviteter, legeområder, prisniveau, deres fastfood (evt) osv. 

Eller hvilke ting man kan prøve i området, f.eks. Djurs Sommerland ol.

Vi har tidligere været på Grenaa strandcamping med stor succes

Jeg synes virkelig at man bliver forvirret over at læse om campingpladserne på Trustpilot, da det somregel oftest er utilfredse kunder, som anmelder, hvilket ikke giver et retvisende billede. Så nu søger jeg anbefalinger frem for det modsatte. Hit me

Vi er kommet flere år i træk på Gjerrild Nordstrand. Vi har været godt tilfredse med stedets faciliteter og aktiviteter. Vi har børn fra 5-15 år. Baderum/børnerum osv. er fine, af nyere dato og pænt rengjorte. 

Der har bl.a. været poolparty for de store. Og brandbiler på besøg med prøvekørsel og efterfølgende vandkamp. Stor succes. 

Og så har vi været glade for Djurs Sommerland, naturen på Djurs og Kattegatcentret. Campingpladsen ligger tæt på stranden. 

Hvidbjerg har vi også været glade for, men det er en anden prisklasse. Og Blåvand er meget turistet. 

Ålbæk, lidt syd for Skagen er fin, det er også tæt på stranden. Der er en badesø på stedet som er fin og så elsker vi bare at køre til Skagen og nyde byen, Grenen og fiskebuffeter. 

Det er nok de tre vi har været mest glade for. Jeg kender faktisk ikke til fastfood på stederne, da vi ikke rigtig bruger sådan noget. Men ved at der på Gjerrild Nordstrand nogle gange kommer sådan nogle foodtrucks af forskellig karakter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.