Hcg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2023

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har fået taget en HCG blodprøve i uge 4+5 som er på 99, er det lavt? Frygter om jeg kan være ved at abortere?
Jeg skal have taget en ny blodprøve på mandag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2023

esioul

Anonym skriver:

Hej 

Jeg har fået taget en HCG blodprøve i uge 4+5 som er på 99, er det lavt? Frygter om jeg kan være ved at abortere?
Jeg skal have taget en ny blodprøve på mandag. 

Ja det er meget lavt kan du være kortere henne? 

Anmeld Citér

2. juni 2023

Anonym

Ja det er lavt, kan du være kortere henne? Og en blodprøve kan jo ikke stå alene, der skal to til for det kan stadig gå den rigtige vej jo

Anmeld Citér

2. juni 2023

Carina:-)

Det kan være en slow starter. 

Jeg har 2 x været længere nede . Den ene gang var den 47 . Og den fordoblede heller ikke .

Det blev stadig til en baby.

Anmeld Citér

2. juni 2023

Anonym trådstarter

Jeg er ret sikker på jeg er så langt henne. Lægen skrev som om hun forventer den stiger til på mandag.

Jeg er lidt nervøs for har haft en spontan abort i December, men der nåede HCG aldrig over 29. Så er ret nervøs for om jeg får en spontan abort igen. Dog har jeg flere symptomer på graviditeten, som lægen sagde er gode tegn.

Anmeld Citér

2. juni 2023

Anonym

Det er ikke sikkert det er noget, for en blodprøve kan ikke stå alene. Min har været på lige knap 1000 i uge 4 og det var en sa. Der skal som regel to til for at afgøre vej det går.

Anmeld Citér

2. juni 2023

Anonym

Jeg har to børn gennem IVF. I første graviditet var hcg over 1100 i 4+3 og ved anden graviditet var hcg omkring 100 4+4. Begge blev til sunde, raske, levende babyer. Så det kan virkelig være forskelligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.