Ikk igen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2023

Anonym trådstarter

mistet tvillinger I januar, gravid igen og er 99% sikker på at der er en missed abortion.. hvad ellers ville kunne forklare en test der går fra bragende positiv, til meget svag   den meget svage er en rfsu tidlig test og de andre var valmed, men de burde vel ikk blive svage er 10+3 idag..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

En test kan ikke bruges når du er så langt henne, så vil ikke mene du har grund til bekymring. Men pga dit tab tidligere og din nervøsitet, vil jeg tro at din læge kan hjælpe dig. Du kan også købe en tidlig scanning eller måske få det gennem lægen. 

Anmeld Citér

31. maj 2023

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

En test kan ikke bruges når du er så langt henne, så vil ikke mene du har grund til bekymring. Men pga dit tab tidligere og din nervøsitet, vil jeg tro at din læge kan hjælpe dig. Du kan også købe en tidlig scanning eller måske få det gennem lægen. 

Min læge er ikk til meget hjælp.. det eneste svar jeg får fra ham er at jeg skal slappe a, vente til skanningen om 2,5 uge  

Jeg må lige ind og kigge på de skanninger man selv kan købe.. 

Anmeld Citér

31. maj 2023

Anonym

først og fremmest.Gør mig ondt at du har mistet dine tvillinger det må simpelthen være så forfærdeligt.

Jeg kan godt forstå man sidder på nåle når man så oplever en ny graviditet, det kan jeg virkelig godt .

Men for guds skyld, forsøg ikke at pine dig selv , ved fx at teste osv når du er 10 uger henne .hvad var årsagen til du valgte at gøre det ? Har du blødt mm ? 

Har du været til en tidligt trygheds scanning ?  Hvis du har og alt så perfekt ud , ville jeg forsøge at slå koldt vand i blodet , og købe en ny scanning for du kan få ro i sindet igen .. også ikke teste mere fremover

Håber alt går vel for dig

Anmeld Citér

31. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

først og fremmest.Gør mig ondt at du har mistet dine tvillinger det må simpelthen være så forfærdeligt.

Jeg kan godt forstå man sidder på nåle når man så oplever en ny graviditet, det kan jeg virkelig godt .

Men for guds skyld, forsøg ikke at pine dig selv , ved fx at teste osv når du er 10 uger henne .hvad var årsagen til du valgte at gøre det ? Har du blødt mm ? 

Har du været til en tidligt trygheds scanning ?  Hvis du har og alt så perfekt ud , ville jeg forsøge at slå koldt vand i blodet , og købe en ny scanning for du kan få ro i sindet igen .. også ikke teste mere fremover

Håber alt går vel for dig

Testede pga manglende symptomer.. ingen blødning.. men det havde jeg heller ikk ved pigerne.. så hjerteblink 6+?.. måske jeg skulle købe en ny scanning og forhåbentligt få lidt ro på.. 

Anmeld Citér

31. maj 2023

Anonym

Når du er så langt henne kan du ikke bruge en test til noget og det kan du som regel heller ikke på andre tidspunkter. Det er ikke det en test er lavet til. 

Køb en scanning det er det eneste som kan svare dig på hvilken vej det går. jeg havde aldrig symptomer i min første gravditet og i denne har jeg haft symptomer i en uge og der er en baby. 

Anmeld Citér

31. maj 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Det er helt normalt at symptomerne begynder at forsvinde omkring uge 10 det er der hcg begynder at falde igen. 
Men prøv at se om du kan finde ro, der er ikke meget du kan gøre til eller fra andet end at passe på dig selv. 

Anmeld Citér

31. maj 2023

B&J

Det gør mig ondt du har miste før 

Men lyt til sin læge slap af så din krop ikke sidde på nåede. 

Testen kan ikke bruges nu. Og alle graviditeter er så forskellige med symptomer osv. Ved min søn havde jeg stort set ingen hele vejen igennem. Og vores datter lidt mere men ikke mange. 

Betalt og få en scanning hvis det kunne gøre dig mere tryg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.