Idéer til polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2023

Anonym trådstarter

Hejsa!

Vi skal holde polterabend for min veninde om et par uger .. Vi har bland andet nogle timer, hvor vi skal ha' fundet på nogle sjove aktiviteter hjemme. Har I nogle gode idéer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2023

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Det kommer jo meget an på din venindes interesser, og hvad i ellers har lavet. Her kommer et par bud: 

Karaokee eller noget quiz med musik. 

Twister, kroket andre havespil 

Diverse druklege, hvis det er sådan en polterabend 

Til en af mine veninder, skulle vi alle have en lille ting med, hvor hun skulle gætte en begivenhed som hun havde haft med pågældende person ud fra tingen. 

Wellness  

Få en håndlæser eller andet hjem 

Anmeld Citér

30. maj 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Anonym skriver:

Hejsa!

Vi skal holde polterabend for min veninde om et par uger .. Vi har bland andet nogle timer, hvor vi skal ha' fundet på nogle sjove aktiviteter hjemme. Har I nogle gode idéer?

Du kan bede hver person om at købe en lille symbolsk ting, der siger noget om deres venskab med din veninde. Så skal veninden gætte hvilken veninde der har købt hvad. Det kan så give anledning til en sjov anekdote, når der bliver fortalt hvorfor veninden har købt den konkrete ting. 

Anmeld Citér

30. maj 2023

Linemor93

Profilbillede for Linemor93

Til min venindes polterabend havde jeg lavet nogle “ overlevelses” poser, hvor der i hver pose var en opgave ( lidt ligesom seddel under tallerken legen” 

Feks “ hvergang bruden drikker, skal du synge et vers af “ det er så yndigt at føles ad” 

også havde vi en “ vandrediller” ( en plastik penis spaymalet guld” 

der fik alle også i poserne et opgave ark hvor der var forskellige opgaver som f.eks 

- få et kindkys af en politibetjent 

- start en fælles sang

- dans med en fremmede 

- tag 10 armbøjninger 

osv osv 

også den der havde løst en opgave fik “ vandredilleren” 

det var så sjovt og det forsatte hele dagen og aftenen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.