Gulligt sekret fra begge bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2023

Mortilsnarttre

Hej med jer

Jeg har de sidste år oplevet at der kommer en lille bitte mængde gulligt sekret fra begge brystvorter. Jeg stoppede med at amme for 2 år siden og har siden været gravid et par gange (dog mistet tidligt). Sekretet er dog fortsat uden at jeg er gravid eller ammer. 

Er der mon andre det har oplevet det samme og ved hvorfor eller hvad det kan være?  
Jeg har skrevet til min læge men mens jeg venter på svar, kunne det være rart at høre jeres erfaringer. Tusind tak for hjælpen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Mortilsnarttre skriver:

Hej med jer

Jeg har de sidste år oplevet at der kommer en lille bitte mængde gulligt sekret fra begge brystvorter. Jeg stoppede med at amme for 2 år siden og har siden været gravid et par gange (dog mistet tidligt). Sekretet er dog fortsat uden at jeg er gravid eller ammer. 

Er der mon andre det har oplevet det samme og ved hvorfor eller hvad det kan være?  
Jeg har skrevet til min læge men mens jeg venter på svar, kunne det være rart at høre jeres erfaringer. Tusind tak for hjælpen 

Det har jeg også stadig efter ikke at have ammet i 1,5 år. Min læge sagde det var uskadelig og hormon betinget. Spændt at høre hvad din siger

Anmeld Citér

30. maj 2023

Mortilsnarttre

Seldomseen skriver:

Det har jeg også stadig efter ikke at have ammet i 1,5 år. Min læge sagde det var uskadelig og hormon betinget. Spændt at høre hvad din siger

Dejligt at høre at jeg ikke er alene og at din læge mener at det er uskadeligt  Jeg skal nok skrive når der er svar fra min læge

Anmeld Citér

30. maj 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Mortilsnarttre skriver:

Dejligt at høre at jeg ikke er alene og at din læge mener at det er uskadeligt  Jeg skal nok skrive når der er svar fra min læge

Tak for det. Det er lidt sært med det

Anmeld Citér

30. maj 2023

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg har haft det op til 5 år efter endt amning

Anmeld Citér

30. maj 2023

Anonym

Så længe det er fra begge bryster , skal du ikke være bekymret. 

Anmeld Citér

30. maj 2023

AnoMor

Hej med jer

Jeg får det også nogen gange fra det ene bryst (Stoppede med at amme for 7 år siden). Jeg tog til lægen og blev henvist til mammografi. Alt var som det skulle være og lægen fortalte at det varmetæpper normalt som vi blev ældre og særligt efter de 30 år (ved selvfølgelig ikke hvor gammel du er) 

Det er hormonelt betinget 

Anmeld Citér

30. maj 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg får det altså kun i det ene bryst og der er heller ingen grund til bekymring. 

Anmeld Citér

30. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Nu bliver jeg da bekymret. Har det engang imellem men “mest” fra det ene bryst - det er meget meget lidt. Har aldrig tænkt det skulle være farligt. 

Anmeld Citér

30. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Nu bliver jeg da bekymret. Har det engang imellem men “mest” fra det ene bryst - det er meget meget lidt. Har aldrig tænkt det skulle være farligt. 

Min læge siger at hvis det kun kommer fra det ene , bør man blive tjekket.

Det er ikke ensbetydende med at det er kræft. 

Men det bør tjekkes

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.