Positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2023

Christina1996

Hej med jer

Jeg er ny herinde, men har fuldt med ad flere omgange efter 2 spontane aborter. Jeg har nu testet igen, og jeg kan godt se en streg, men jeg er efterhånden bange for at tro på det. Er der nogen herinde, der kan se det? 
Noget helt andet er, at jeg nu - efter egne udregninger i forhold til sidste menstruations første dag - er 4+2, men jeg synes ikke den er så tydelig, men når man læser hvad HCG burde ligge på i uge 5, så burde den streg være MEGET tydeligere. Eller er det bare mig?

Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe mig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2023

Anonym

En streg er en streg og du er gravid, man regner udfra ægløsning men kender du ikke den har du jo kun din mens at gå udfra. Jeg tror du er lidt kortere henne end du tror

Anmeld Citér

29. maj 2023

Linlin2022

Christina1996 skriver:

Hej med jer

Jeg er ny herinde, men har fuldt med ad flere omgange efter 2 spontane aborter. Jeg har nu testet igen, og jeg kan godt se en streg, men jeg er efterhånden bange for at tro på det. Er der nogen herinde, der kan se det? 
Noget helt andet er, at jeg nu - efter egne udregninger i forhold til sidste menstruations første dag - er 4+2, men jeg synes ikke den er så tydelig, men når man læser hvad HCG burde ligge på i uge 5, så burde den streg være MEGET tydeligere. Eller er det bare mig?

Jeg kan godt se den. Du er i uge 4 i øvrigt … og måske kortere henne end du tror

Anmeld Citér

30. maj 2023

Anonym

Christina1996 skriver:

Hej med jer

Den ser umiddelbart negativ ud

Anmeld Citér

30. maj 2023

Anonym

Linlin2022 skriver:

Jeg kan godt se den. Du er i uge 4 i øvrigt … og måske kortere henne end du tror

Er man ikke i uge 5 når man er 4+?

Anmeld Citér

30. maj 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Er man ikke i uge 5 når man er 4+?

Nej.. Man er i uge 4, men i 5. Uge

Anmeld Citér

30. maj 2023

Unicorn1

TS jeg kan godt se stregen ganske svagt.. Men tænker dog, at du er kortere henne, end du regner med 

Anmeld Citér

30. maj 2023

Anonym

Unicorn1 skriver:

Nej.. Man er i uge 4, men i 5. Uge

Sorry det forstår jeg ikke

Anmeld Citér

30. maj 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Ligesom 1992 er i 1900-tallet, som er det 20. århundrede.

Uge 4 + x er uge 4, som er den 5. uge af graviditeten.

Anmeld Citér

30. maj 2023

Unicorn1

Anonym skriver:

Sorry det forstår jeg ikke

Det er også virkelig en mærkelig måde at regne på .. Kan ikke helt forklare det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.