Kylling i fad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.764 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2008

SaNiNa

6-7 stk kyllingebryst uden skind
4 stk. peberfrugter (Rød/orange) i tern
4 stk. modne bananer i skiver
5 dl. piskefløde pisket til let cremet skum og blandes med 3-4 tsk. karry.
4 dl. Mangochutney (sød) som findeles
3 tsk. Sambal Oelek.

Kyllingebrysterne koges i letsaltet vand i 30-35 min. skæres i mindre stykker og lægges i et fad.
Peberfugter og bananer fordeles over. Tilsidst smøres flødeskumscremen over.
Bages i forvarmet ovn i 30. min v/200 grader.

serveres med en lækker salat og vild ris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

Pia.

lyder lækkert, men du skulle vel ikke side inde med en opskrift uden Karry og fløde ;)

KNUS

Anmeld

15. april 2008

Pia.

Hvorfor forstiller jeg mig bare ikke at Bananer smager godt varme og sammen med kylling ??? så også gerne uden bananer.... ja jeg er ikke nem at gøre tilfreds ;)....

Knus Pia.

Anmeld

15. april 2008

SaNiNa

nope men det smager helt vild godt troede heller ikke at bananerne ville passe sig til men det gør de.

har ingen opskrift uden karry elsker karry...
du skulle prøve den osse med bananer hehe

Anmeld

15. april 2008

Pia.

jeg kan ikke lide karry +o( bare lugten... jeg spiser kun karry når det er i karrysild ;)...
Og fløden ville jeg gerne undværre for sundhedens skyld ;) (eller er det for vægtens skyld)
Og bananerne dem tager jeg rå ved siden af ;)

Hi Hi, men retten lyder lækker.... *S*:P

Knus Pia

Anmeld

15. april 2008

SaNiNa

jeg har købt madlavningsfløde og så tilsætter jeg lidt stivelse så det kan blive til en cremet skum...

Anmeld

17. april 2008

SaNiNa

piskefløde kan osse erstattes med fraiche.

Vi har fået det to gang nu er det er vildt lækkert

Anmeld

17. april 2008

ivfmarie

PiaR skriver:

Hvorfor forstiller jeg mig bare ikke at Bananer smager godt varme og sammen med kylling ??? så også gerne uden bananer.... ja jeg er ikke nem at gøre tilfreds ;)....

Knus Pia.

Det er faktisk en perfekt kombi! Min vinderpizza er med kylling, banan og karry - og den er bare sååååå god!

Anmeld

17. april 2008

Pia.

ivfmarie skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia.

Det er faktisk en perfekt kombi! Min vinderpizza er med kylling, banan og karry - og den er bare sååååå god!

Okay, ja det har jeg jo svært ved at forstille mig ;) - da jeg hverken kan lide karry eller varme bananer - eller den med bananerne tror jeg i hvert fald ikk, har jo aldrig smagt det, men tanken siger næsten det hele.

Anmeld

17. april 2008

SaNiNa

Det smager ikke meget af karry mere af mango

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.