Spontan abort forløb - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.274 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2023

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Som overskriften nok siger.. så jeg er desværre i gang med en spontan abort. Igår var jeg til scanning og hjertet var stoppet med at slå 6+5. Jeg er 7+4 i dag.. jeg har blødt i nogle dage men det er først blevet kraftigt i dag og smerterne er også kommet i dag, så jeg måtte tage smertestillende.. men det er lidt som om det er aftaget igen, hvilket forvirrer mig helt vildt.. for jeg føler ikke “klumperne” er kommet ud endnu.. så mit spørgsmål går på, hvor længe er livmoderen mon om at tømme sig? Jeg fik en medicinsk abort grundet en MA i efteråret og der tog selve aborten kun omkring 4 timer med intens smerte og blødning..

så hvad er jeres erfaringer med spontan abort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2023

RB90

Blødningen startede stille op her, men da det først “tog til” var det ude samme dag. Har prøvet det 3 gange.

håber det kommer af sig selv kram til dig

Anmeld Citér

26. maj 2023

Bubbi11

@rb90 kom der klumper ud ved dig? Det synes jeg nemlig ikke der er kommet ved mig og jeg bløder næsten ikke mere og smerterne er også væk - så jeg er i tvivl om det overhovedet er kommet ud.. jeg tror det ikke

Anmeld Citér

27. maj 2023

RB90

Bubbi11 skriver:

@rb90 kom der klumper ud ved dig? Det synes jeg nemlig ikke der er kommet ved mig og jeg bløder næsten ikke mere og smerterne er også væk - så jeg er i tvivl om det overhovedet er kommet ud.. jeg tror det ikke

Ja det gjorde der  Vil ringe til lægen hvis du er i tvivl - så du evt kan tjekkes

Anmeld Citér

27. maj 2023

Bubbi11

@rb90 har en tid til en scanning på tirsdag fordi jeg skulle sættes igang med medicinsk hvis ikke det skete af sig selv henover weekenden - så tænker de må tjekke det dér og så må jeg se hvad jeg skal ��

Anmeld Citér

27. maj 2023

Linlin2022

Jeg havde en SA sidste år. Startede med at bløde lidt Iver en uge og så stoppede det; der var lidt klumper men ikke det vilde. Så jeg tænkte jo alt var fint. Omkring 3 uger efter var vi klar til at prøve igen og jeg ville begynde at teste for ægløsning; den allerførste var helt positiv hvilket undrede mig, så jeg tog en graviditetstest og den var også positiv! Få dage efter begyndte jeg at bløde igen og den gang var det virkeligt voldsomt med store klumper hver gang jeg gik på toilettet. Det varede 4-5 dage og så var altså endelig ude. Fik taget 2 blodprøver for at bekræfte det endelig faldt!

Anmeld Citér

27. maj 2023

RB90

Bubbi11 skriver:

@rb90 har en tid til en scanning på tirsdag fordi jeg skulle sættes igang med medicinsk hvis ikke det skete af sig selv henover weekenden - så tænker de må tjekke det dér og så må jeg se hvad jeg skal ��

Ah okay super! Så kan du blive tjekket der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.