Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores barn starter snart op i DP, og vi har derfor et møde med DP-mor og en fra DP-kontoret inden. Havde I jeres barn med til dette møde og rundvisningen? Og hvordan reagerede de på, at I ikke havde/havde jeres barn med?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fik at vide jeg bare skulle tage ham med, han valgte så at sove de to timer jeg var der
Vi var på besøg uden, da lillepigen sov var intet problem så vi fik også en god ro til samtalen
Vi har haft børn med alle gange vi har besøgt en dagplejer for at se kemien mellem barn og dagplejer. Så vi har faktisk 2 gange valgt en dagplejer fra fordi vores mavefornemmelse ikke var god, blandt andet fordi vores børn de gange har været utryg. Vi har meget udadvendte børn så de dagplejere de er endt hos, har der været god kemi med det samme og vores børn ville ikke med hjem igen. Det handler jo om barnet så har det indtryk at barnet gerne må komme med. Også for at områdepædagogen kan møde barnet som det er med forældrene.
Mit barn var med. Det var essentielt for os at bedømme, om dagplejer virkede til at have en god forståelse for vores barn.
Anonym skriver: Vores barn starter snart op i DP, og vi har derfor et møde med DP-mor og en fra DP-kontoret inden. Havde I jeres barn med til dette møde og rundvisningen? Og hvordan reagerede de på, at I ikke havde/havde jeres barn med?
Jeg er dagplejer og her er børnene altid med
Børnene er næsten altid med til opstart, da begge forældre ofte er med eller hvis det er om dagen og den arbejdende ikke har kunne få fri er der den som går på barsel (og sjovt nok passer sit barn).
Jeg er dagplejer - og her har børnene altid været med
Barnet har selvfølgelig været med.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128