Tvilling gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 
jeg er gravid i uge 10 og fandt ud af jeg venter tvillinger for 2 uger siden.

sagen er bare den at jeg ingen symptomer har. Ved mine andre graviditeter var jeg næremest ved at dø af kvalme og opkast og lå syg i næsten alle 9 måneder. 
er der andre som har oplevet dette ved tvilling graviditet? Jeg mærker kun meget svag kvalme og træthed. 
skal jeg være bekymret? Skal scannes igen torsdag, men ville lige høre jer herinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2023

Anonym

Nej graviditer er forskellige også selvom du har to, du SKAL ikke have symptomer. Min mor fik tvillinger og havde ingen symptomer med min søster og jeg

Anmeld Citér

23. maj 2023

Anonym trådstarter

Tak for svar.

Jeg må nok holde mig fra at samligne mine andre graviditeter

Anmeld Citér

25. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen. 
jeg er gravid i uge 10 og fandt ud af jeg venter tvillinger for 2 uger siden.

sagen er bare den at jeg ingen symptomer har. Ved mine andre graviditeter var jeg næremest ved at dø af kvalme og opkast og lå syg i næsten alle 9 måneder. 
er der andre som har oplevet dette ved tvilling graviditet? Jeg mærker kun meget svag kvalme og træthed. 
skal jeg være bekymret? Skal scannes igen torsdag, men ville lige høre jer herinde

Jeg havde ikk ret mange symptomer de først 12 uger, men så ramte samtlige symptomer så hvis jeg var dig, ville jeg ikk være bekymret, hvis du har set liv..

Anmeld Citér

25. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde ikk ret mange symptomer de først 12 uger, men så ramte samtlige symptomer så hvis jeg var dig, ville jeg ikk være bekymret, hvis du har set liv..

Det dejligt at høre. Jeg prøver at bevare roen lidt endnu. Jeg har set liv, men havde en MA sidste år så det nok der bekymring kommer fra. 

Tusind tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.