De uendelige bekymringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2023

Anonym trådstarter

Er ikk sikker på hvad jeg skal tænke.. sidder konstant og forventer det værste og det er helt slemt idag.. er 8+6 idag(lørdag) og sidder med præcis samme symptomer som op til menstruation.. havde en sen abort(18+0) i januar måned og har virkelig svært ved at tro på at det lykkes den her gang.. 

Har andre siddet med fuldstændig identiske symptomer som op til menstruation og det så er gået godt alligevel? 

Skal lige siges at jeg på intet tidspunkt har blødt(endnu)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2023

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg har mistet 3 gange, ingen af gangene har jeg haft murren som jeg normalt har til menstruation. Jeg har 2 børn, ved den store oplevede jeg heller ingen murren eller ubehag, men ved min yngste havde jeg det præcis som op til mens. Den eneste forskel var tinge bryster, det har jeg ikke op til menstruation normalt. 

Når man har prøvet at miste, så sidder den frygt så dybt i en. Så jeg tror uanset hvordan dine symptomer er vil du være bekymret for om du mister igen. Prøv at se om du kan nyde det, prøv at holde fast i at lige nu er du gravid

Anmeld Citér

21. maj 2023

Anonym

Det er helt normalt, der sker jo meget med kroppen. Jeg har mistet to gange og der mistede jeg alle mine symptomer

Krydser fingre for det nok skal gå, det eneste som hjalp mig igennem min graviditet efter to tab var scanninger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.