Klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.624 visninger
6 svar
2 synes godt om
20. maj 2023

MorJ

Næste år i maj skal vi på ferie og der er lillebror 8 maj. Hvad vil i anbefale af klapvogn? ��

Vi skal ud og flyve 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2023

Tip!

Hvor gammel er lillebror? 
vi skal ud og rejse i juni og min lille søn er til den tid 4 1/2 mdr. Jeg tar min Baby jogger og sleep carrier fra najell med. 

Anmeld Citér

21. maj 2023

Olismama

Profilbillede for Olismama

Vi var i Florida da vores baby var 3 måneder. Vi havde en Doona med. Vildt smart - kan bruges som autostol og klapvogn

Anmeld Citér

21. maj 2023

qwerty91

Hvis I har en klapvogn i forvejen, så tag den med? :-)

Vi rejste med vores Cybex Talos S Lux i januar, det fungerede fint (vores datter var knap 7 mdr.)

Anmeld Citér

21. maj 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Vi har fløjet en del og haft forskellige klapvogne med og endda også en stor barnevogn. Barnevognen tog vi med til Mallorca, da vores søn på 8 måneder havde en periode hvor han sov bedst i den. 
Senest havde vi en stor klapvogn med til Italien, fordi vi skulle bruge en med ordentlige hjul og affjedring til de brostensbelagte gader. 
Men skal det være en ‘let løsning’, så tag en let klapvogn med. Fx cybex balios s lux. Den kan sædet lægges helt ned på og så kan man evt. lægge en lift i også. 
Men Overvej gerne hvad I skal bruge klapvognen til og hvilket terræn den skal kunne klare

Anmeld Citér

22. maj 2023

MorJ

Vi skal til London så tænkte ikke lige barnevogn Jeg lur på jeres svar og tak

Anmeld Citér

22. maj 2023

MorJ

Tip! skriver:

Hvor gammel er lillebror? 
vi skal ud og rejse i juni og min lille søn er til den tid 4 1/2 mdr. Jeg tar min Baby jogger og sleep carrier fra najell med. 

Ikke 8 maj men 8 mdr ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.