Mangel på vaccum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2023

pigen1212

Hej. Jeg har haft problematikker med amningen, da jeg fik kejsersnit - mælken løb derfor sent til. Nu tror jeg egentlig at jeg har mælk nok, men baby vil ikke danne vaccum og klikker ved brystet, uanset ammestilling osv. Jeg havde sår tidligere, som dog er helet. Jeg har pumpet ud hver dag, men får sparsomt ud af det. Mellem 10-30ml. jeg har nu prøvet i 14 dage. Før supplerede vi på kop med MME, syntes dog ikke dette var holdbart i længden (og føler jeg har mælk nok nu) han skriger og skriger, finder kun ro ved brystet. Sutter tre gange og sover derefter ved brystet. Jeg bliver så ked af det og træt. Jeg kan holde det ok ud og holde ham ok mæt i løbet af dagen, men hen på aftenen går det helt amok. Han kan ligge af flere omgang ved brystet, ter sig og vil ikke sutte ordentligt, kan ligge der i flere timer(falder i søvn) så snart vi ligger ham ind i dynen, vågner han og SKRIGER igen.

Sundhedsplejersken siger at hans tungebånd er fint og at han ligger rigtig ved brystet

det kan jeg simpelthen ikke forstå.. nogle der har oplevet lignende eller 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2023

Anonym

Lyder meget som min dreng. Sundhedsplejersken tjekkede også tungebånd og mente at det var fint. Jeg fik en tid hos en øre næse hals læge (ikke en af de kendte ift klip af tungebånd). Sagde det som det var, at jeg gerne ville have hans vurdering og mente han ikke at det var noget, jamen så var det sådan. Han lagde et lille klip, tog 20 sek, og derefter har amning kørt uden problemer. Nu er min dreng 5 måneder og jeg fuldammer stadig.

Så jeg ville få en vurdering hos en øre næse hals læge. Det reddede amningen her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.