Hårfjerning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2023

Anonym trådstarter

Jo ældre jeg bliver jo mere krops hår får jeg

Hænger nok sammen med min PCOS …

Jeg synes altid jeg får røde knopper da jeg barbere mig bikin linje, Selvom det er en ny razor, får store røde bylder ofte 1-2 stykker dem, fik jeg aldrig som ung!!

- Jeg har ikke råd til reglemæsssigt tage til kosmetolog, hvad kan jeg så gøre???

- Hvad gøre i? 

Føler mig bare ikke så lækker for tiden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2023

fartil2banditter

Profilbillede for fartil2banditter

Jeg kender ikke din hår eller hudfarve, mem undersøg gerne nogle af de der lasere, man kan købe til hjemmebrug. Vi har købte en fra Power. Mener vi gav et sted mellem 3 og 5k for den og den er guld værd.

Anmeld Citér

19. maj 2023

Anonym

Min voksne datter har købt en laser maskine fra Elgiganten. Tror hun gav cirka 4.000kr for den men den er alle pengene værd. Hun har brugt over 18.000 på forskellige skønheds steder med minimal resultat men efter hun har købt sin egen laser maskine er hun endelig hår fri. Måske var det en ide ? 

Anmeld Citér

19. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Min voksne datter har købt en laser maskine fra Elgiganten. Tror hun gav cirka 4.000kr for den men den er alle pengene værd. Hun har brugt over 18.000 på forskellige skønheds steder med minimal resultat men efter hun har købt sin egen laser maskine er hun endelig hår fri. Måske var det en ide ? 

Må jeg spørge hvad hudfarve samt hårfarve hun har? Og hvilken model det er?  Overvejer selv at anskaffe en

Anmeld Citér

29. juni 2023

Anonym

Må jeg spørge hvad hudfarve samt hårfarve hun har? Og hvilken model det er?  Overvejer selv at anskaffe en

Hun har mørkebrunt hår og hudfarven er lidt svær og beskrive. Hun er ikke helt lys men heller ikke mørk. Typisk Tyrkisk pige. Hun har altid været behåret også som lille så hun har udviklet en slags frygt da hun hader kropsbehåret. Kan huske da hun var 13-14 at hun blev drillet med det. Men idag er hun helt hår fri. Hun synes det er så befriende og kunne tage korte kjoler på eller nederdele uden og tænkte på hårene på benene. Eller tage en sød lille top på uden og tænke på hårene på armene. Jeg har prøvet og få hende til at acceptere sig selv som hun er men hun gik ud og brugte mange penge indtil hun købte sin egen laser maskine fra el giganten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.