Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.999 visninger
3 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogen som i perioder i deres forhold, godt kan føle de mangler en virkelig godt knald eller en god p..? 

Jeg er i et godt solidt forhold og vi elsker hinanden, men Nøj nogengange savner jeg virkelig at blive knaldet godt eller at blive slikket. 
Han ved godt jeg savner det og nogengange føler jeg mangler det, men har bare snart nævnt det nogen gange gennem det sidste års tid, og det ændre sig bare ikke rigtigt. 
Nogen gange strejfer tanken da lige om man ville have fået sin lyst tilfredsstillet ved lige at få det gjort af en anden mand, men ville aldrig gå så langt - for ønsker på ingen måde at være min mand utro eller ødelægge vores ægteskab og familie, det elsker jeg den og ham alt for høj til. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Er der nogen som i perioder i deres forhold, godt kan føle de mangler en virkelig godt knald eller en god p..? 

Jeg er i et godt solidt forhold og vi elsker hinanden, men Nøj nogengange savner jeg virkelig at blive knaldet godt eller at blive slikket. 
Han ved godt jeg savner det og nogengange føler jeg mangler det, men har bare snart nævnt det nogen gange gennem det sidste års tid, og det ændre sig bare ikke rigtigt. 
Nogen gange strejfer tanken da lige om man ville have fået sin lyst tilfredsstillet ved lige at få det gjort af en anden mand, men ville aldrig gå så langt - for ønsker på ingen måde at være min mand utro eller ødelægge vores ægteskab og familie, det elsker jeg den og ham alt for høj til. 

Hvorfor har du ikke bare sex med din mand?��

Anmeld Citér

19. maj 2023

Anonym

Nææ, men jeg synes det ville være en god ide at snakke med din mand om disse mangler og især lyster

Anmeld Citér

20. maj 2023

Anonym

jeg læser det som om at din mand er mere til hyggeknald end dyrisk sex.. Hvis han er usikker på hvornår du har lyst til en lidt hårdere omgang - så tag initiativet selv? Enten med ord mens i er igang eller “tag selv”. Fx sæt dig henover hans ansigt hvis du ønsker oral, så ved han godt hvad du vil have. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.