Symptomer på graviditet før positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej

Har i oplevet at have symptomer inden i kunne teste positivt for om i var gravide?

Jeg er meget mere træt end vanlig, har kvalme stort set hele dagen og mine bryster er begyndt at ændre sig meget. Jeg skal først have min mens om 1 uge ca.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

samme symptomer som inden mens, derfor troede jeg at jeg fik mens. Tegn på mens og graviditet er de samme og det er det, der gør det træls!

Anmeld Citér

20. maj 2023

Anonym

Ja det har jeg, både hvor jeg har været gravid og troet jeg var gravid. Symptomer på mens og graviditet ligner desværre ofte hinanden. 

Anmeld Citér

20. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Har i oplevet at have symptomer inden i kunne teste positivt for om i var gravide?

Jeg er meget mere træt end vanlig, har kvalme stort set hele dagen og mine bryster er begyndt at ændre sig meget. Jeg skal først have min mens om 1 uge ca.

Uanset er det for tidligt at have symptomer på graviditet. Så det er nok noget andet. 

Anmeld Citér

20. maj 2023

Anonym

Jeg blev forstoppet og havde hårde bryster en uge inden mens, noget føltes anderledes. Testen var svag positiv ☺️ Så man kan sagtens få symptomer en uge inden 

Anmeld Citér

20. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg blev forstoppet og havde hårde bryster en uge inden mens, noget føltes anderledes. Testen var svag positiv ☺️ Så man kan sagtens få symptomer en uge inden 

Men kunne du ikke have været forstoppet uden at være gravid? Hvad ved jeg - min læge sagde bare det var fysisk umuligt at have symptomer så tidligt

Anmeld Citér

20. maj 2023

Anonym

Det er muligt, men jeg har aldrig haft problemer med det før og var det i 3 dage, plus mine bryster føltes hårde. Har aldrig testet før forventet mens, men noget sagde at den var der denne gang og sørme jo. Men det er nok meget forskellig fra hvilken læge man spørger ☺️

Anmeld Citér

20. maj 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Jeg var gravid i oktober med en bio - der fik jeg symptomer 3+0. En vanvittig oppustethed som jeg ikke kunne være i, samt halsbrand. Testede positiv 3+3 men gik så til grunde. Så det er muligt at få symptomer inden positiv test. Dog har vi så prøvet på Nr. 2 i lang tid nu og får vitterlig alle mulige symptomer uden graviditet.

Anmeld Citér

20. maj 2023

Tidra22

Efter vi startede med at prøve, var den eneste gang jeg  ikke fik symptomer da jeg rent faktisk var gravid. Fik først symptomer et fint stykke ind i uge 8, som så holder godt ved her i uge 15. 

Så.. som de andre siger; du aner ikke om det er en graviditet eller menstruation der er på vej. Selvom det er røv, så er det eneste man kan gøre, at vente…….

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.