Hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2023

Anonym trådstarter

Hvis du stod og havde arbejde, men blev head huntet til et job, du rigtig gerne ville have, og I har ringet og mailet lidt frem og tilbage, hvad ville du så gøre i denne situation?

Nu kan jeg ikke sige for meget, men:

Du har skrevet en mail med informationer efter personens ønske, og der bliver svaret retur, at han/hun vender tilbage hurtigst muligt.

Hvis du intet hører, hvor længe ville du så lade det gå, før du kontaktede vedkomne, og ville du ringe, SMSé eller sende mail?

Jeg vil jo ikke virke for desparat, hvis han/hun havde tænkt sig at kontakte mig meget snart, og samtidig vil jeg ikke risikere, at han/hun har glemt alt om mig

Hvad ville du selv gøre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2023

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Hvis du stod og havde arbejde, men blev head huntet til et job, du rigtig gerne ville have, og I har ringet og mailet lidt frem og tilbage, hvad ville du så gøre i denne situation?

Nu kan jeg ikke sige for meget, men:

Du har skrevet en mail med informationer efter personens ønske, og der bliver svaret retur, at han/hun vender tilbage hurtigst muligt.

Hvis du intet hører, hvor længe ville du så lade det gå, før du kontaktede vedkomne, og ville du ringe, SMSé eller sende mail?

Jeg vil jo ikke virke for desparat, hvis han/hun havde tænkt sig at kontakte mig meget snart, og samtidig vil jeg ikke risikere, at han/hun har glemt alt om mig

Hvad ville du selv gøre?

Hvis jeg virkelig var interesseret i jobbet, ville jeg sende en mail efter halvanden/to uger og spørge om status.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.