Første blodprøver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2023

Anonym trådstarter

Beta hcg og papp a/p.. hvad er det? 

Har lavet en "farlig" en idag og skabt en masse nervøsitet.. lægen siger tallene ser rigtig fine ud(beta hcg 161, Papp a/p 0,194).. men det jeg kunne finde på Google er PAPP A/P for højt og med øget risiko  

Så svært at slappe af i det her, den her gang syns jeg.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2023

Anonym

Glem du nogensinde har set de tal for du kan ikke bruge dem til noget, tallene kan ikke stå alene. Der er mange flere faktorer som spiller ind såsom din alder, alder på foster, tykkelse på nakkefold osv.

Anmeld Citér

17. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Glem du nogensinde har set de tal for du kan ikke bruge dem til noget, tallene kan ikke stå alene. Der er mange flere faktorer som spiller ind såsom din alder, alder på foster, tykkelse på nakkefold osv.

Ah okay.. blev lige lidt panisk Jeg venter og håber på det bedste

Anmeld Citér

18. maj 2023

Tidra22

Mine tal var i teorien og set alene også “dårlige”. Samtidig er vores baby lavet i behandling, hvilket tæller ned, og mit BMI er 27,1 som også er minus. ALLIGEVEL fik vi lav risiko til nakkefold(: Så ja, glem alt om de tal. Man kan også komme til nakkefold med de flotteste tal og stadig få høj risiko.

Det skal nok gå fint! Var lægen bekymret alene ud fra tallene, ville de have indkaldt til en NIPT test eller moderkageprøve. 

Anmeld Citér

18. maj 2023

Anonym trådstarter

Tidra22 skriver:

Mine tal var i teorien og set alene også “dårlige”. Samtidig er vores baby lavet i behandling, hvilket tæller ned, og mit BMI er 27,1 som også er minus. ALLIGEVEL fik vi lav risiko til nakkefold(: Så ja, glem alt om de tal. Man kan også komme til nakkefold med de flotteste tal og stadig få høj risiko.

Det skal nok gå fint! Var lægen bekymret alene ud fra tallene, ville de have indkaldt til en NIPT test eller moderkageprøve. 

Håber i hvert fald at det går godt den her gang  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.