Uhh det bliver langt det her ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har været sammen i snart 4 år.  For 6 mdr siden fik vi vores første barn . Vil starte fra begyndelsen . Da vi mødte hinanden var vi utroligt forelskede selfølgelig og vi var så gode til at fortælle hinanden hvor højt vi elskede hinanden . Jævnligt sendte vi hinanden sms er hvori vi skrev hvor meget vi betød for hinanden mm .. Super dejligt . Sex havde vi meget af skønt ,,  Min kæreste har altid været en fyr der gjorde en del ud af sig selv og satte pris på jeg også gjorde det da han syntes at det hurtigt kunne blive for kedeligt og hverdags agtigt og det har egentligt også været rart at alt ikke bare pludseligt blev kedligt og hverdags agtigt .. Syntes nu det er gået så meget ned af bakke siden  For et par år tilbage stoppede alle de søde sms er ,, Det startede med han simpelthen stoppede med at svare tilbage på en sms jeg havde skrevet . Han gør ikke så meget ud af sig selv mere , lige glad med at han har fået lidt mave og klæder sig rigtigt gerne i hverdags tøj når han har fri som han hadede så meget før .. Sex stoppede stort set da jeg blev gravid for 15 mdr siden og på de 15 mdr har vi haft sex max 8 gange .. Jeg har prøvet at gøre tilnærmelser men han siger han ikke kan overskue det ,, Er det ikke kvinden der ikke burde kunne overskue det  For et par søndage siden sad vi i sofaen og jeg sendte ham en fræk sms hvori jeg skrev at jeg bare så gerne ville have haft ham i sengen hele eftermiddagen til noget dejlig sex .. Tænk han læste den og han lagde telefonen fra sig og det blev slet ikke kommenteret .. Jeg føler mig så dum ,, Føler slet ikke han syntes jeg er dejlig mere på trods af jeg virkelig prøver at gøre noget ud af mig selv, Han er jordens bedste far ,, Han er dybt forelsket i sit barn men jeg savner ham og min selvtillid daler stille og roligt ,, Jeg har specielt brug for efter en fødsel at blive bekræftet , har brug for hans nærhed og tæt hed  Hvordan tolker i det her ???  Det blev noget rodet ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Dictes mor

Jeg synes nu ikke, at det blev så rodet, snarere forståeligt. Det er selvfølgelig klart at jo længere tid man har været sammen jo længere kan der gå mellem sex osv. Men jeg synes måske nok, at det er lidt underligt, at han slet ikke reagerer på f.eks. sådan en sms, som du lige fortalte om. Jeg synes egentlig ikke, at han kan være det bekendt. JEg tror nu, at det er meget almindeligt, at manden også kan miste lysten i forbindelse med at blive far, og jeg tror egentlig ikke, at det har noget at gøre med at de ikke har lyst til kvinden som sådan, det kan være stress, træthed eller lignende, men jeg synes måske nok, at hvis det er det, der er tilfældet, så burde han jo sige det, og i hvert fald gøre dig sikker på, at det ikke er fordi han ikke synes, du er dejlig.
Min mand og jeg har et meget tæt forhold, men har ikke nødvendigvis så meget sex, dels fordi vi har været igennem fertilitetsbehandlinger, som tærrer meget på intimiteten og fordi vi hver især har haft svingende lyst i min graviditet. Men vi sørger for at den anden ved, hvor meget vi elsker hinanden og gerne hverdag. OG jeg synes egentlig at det er rigtig frækt, at din kæreste bare ignorerer og ikke svarer på dine kærlige henvendelser til ham. Jeg ved ikke, hvordan man skal tolke hans forandring, men jeg ville selv undre mig, hvis det samme sketet herhjemme.
Du må undskylde, at det blev så langt et svar, men jeg blev lige grebet af dit sprøgsmål.

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Tak for dit svar ,,  Jeg har haft spurgt ham om han føler sig stresset eller noget men det siger han at han ikke gør .. Han har engang fortalt mig at i tidligere forhold er det ham der er blevet træt af sine kærester og har slet ikke kunnet overskue dem sexuelt , han siger at det ikke er derfor han har det sådan med mig nu .  Puha det er svært ,,  Jeg har virkelig brug for at føle mig begæret og elsket  

Anmeld

2. november 2009

Nymor

Kære Anonym

ØV, hvor lyder det bare trist! Jeg kan godt forstå, at du er frustreret. Har du fortalt din kæreste, at du har et behov for at blive bekræftet/føle dig som en kvinde/føle dig elsket ...? Jeg tror, at det er vigtigt at få talt om sådan nogle ting, inden det går helt galt!

Tanker fra mig  ;o)

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Nymor skriver:

Kære Anonym

ØV, hvor lyder det bare trist! Jeg kan godt forstå, at du er frustreret. Har du fortalt din kæreste, at du har et behov for at blive bekræftet/føle dig som en kvinde/føle dig elsket ...? Jeg tror, at det er vigtigt at få talt om sådan nogle ting, inden det går helt galt!

Tanker fra mig  ;o)

Jo har fortalt ham det , op til flere gange og det er der han siger han bare ikke har overskud , Jeg har prøvet at forklare ham at netop sex og nærhed med sin kæreste giver overskud i hverdagen men det hjælper ikke rigtigt . Vil næsten ikke sige mere til ham fordi ingen skal tvinges til nærhed og sex med mig hvis ikke lysten er der . Hver morgen inden han går siger han jeg elsker dig og hold op hvor er jeg træt af at høre på det   Det er så tomme kedelige ord som man så tydligt kan høre er blevet en kedlig vane .. 

Anmeld

2. november 2009

Barbamama

Har han måske fået en mindre depression? Så er det jo lige netop at man ikke kan overskue noget og så er det en kæmpe opgave at give dig opmærksomhed og kærlighed for han har ikke engang overskud til sig selv (tager på og gider ikke klæde sig pænt)....Håber ikke det lyder ondt, men jeg tog udgangspunkt i det du skrev

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Har han måske fået en mindre depression? Så er det jo lige netop at man ikke kan overskue noget og så er det en kæmpe opgave at give dig opmærksomhed og kærlighed for han har ikke engang overskud til sig selv (tager på og gider ikke klæde sig pænt)....Håber ikke det lyder ondt, men jeg tog udgangspunkt i det du skrev

Nej det lyder ikke dumt  Tanken har også strejfet mig ,, Men nej , tror det ikke , Han har jo fint overskud til sit job , en top stilling og til sit barn ,, Intet problem der . Han klæder sig jo pænt på til job og det er også blevet bedre herhjemme efter jeg har nævnt det ,,  Det har aldrig været sådan at han har været luset el ulækker at se på bare afslappet hvilket er fint , Bare stik i mod det regelsæt han selv satte i tidernes morgen ,

Anmeld

2. november 2009

Barbamama

Anonym skriver:

Nej det lyder ikke dumt  Tanken har også strejfet mig ,, Men nej , tror det ikke , Han har jo fint overskud til sit job , en top stilling og til sit barn ,, Intet problem der . Han klæder sig jo pænt på til job og det er også blevet bedre herhjemme efter jeg har nævnt det ,,  Det har aldrig været sådan at han har været luset el ulækker at se på bare afslappet hvilket er fint , Bare stik i mod det regelsæt han selv satte i tidernes morgen ,

ja det er ikke nemt med de mænd. De er ikke så gode til at udtrykke sig altid... Håber da I finder ud af det sammen for det er da utrolig hårdt for dig

Anmeld

2. november 2009

Junibæbs2013

Hejsa.

Puha, blev helt ked af at læse dit indlæg. Selvom man selvfølgelig ikke skal gøre sex til et termometer for forholdet, da der kan være flere grunde til, at sexlivet ikke kører optimalt, så synes jeg, at det lyder til, at hans manglende lyst afspejler noget mere.

Og i dit tilfælde, med eksemplet med din sms, er det jo også tydeligt, at det ikke kun er sex men også nærhed og opmærksomhed, der mangler.
Jeg kan ikke lade være med at tænke, om han, som michella80, også foreslår har en depression, eller en affære eller noget helt tredie, der kan forklare, at han i den grad er følelsesmæssigt fraværende og afvisende?!

Uanset hvad grunden er, så mener jeg ikke, at I/du skal stille jer tilfredse med et liv, hvor sexlivet er så tyndslidt, og hvor nærheden er forsvundet. Manglende sexlyst kan da i mine øjne dræbe enhver anden form for gnist i parforholdet men kan behandles. Og hvis den manglende sexlyst ikke er selve problemet men symptomet, er der jo lige så meget grund til at få arbejdet på det... Som du selv skriver, ødelægger det dig.

Jeg håber virkelig det bedste for jer!

Anmeld

2. november 2009

Anonym trådstarter

Trutten skriver:

Hejsa.

Puha, blev helt ked af at læse dit indlæg. Selvom man selvfølgelig ikke skal gøre sex til et termometer for forholdet, da der kan være flere grunde til, at sexlivet ikke kører optimalt, så synes jeg, at det lyder til, at hans manglende lyst afspejler noget mere.

Og i dit tilfælde, med eksemplet med din sms, er det jo også tydeligt, at det ikke kun er sex men også nærhed og opmærksomhed, der mangler.
Jeg kan ikke lade være med at tænke, om han, som michella80, også foreslår har en depression, eller en affære eller noget helt tredie, der kan forklare, at han i den grad er følelsesmæssigt fraværende og afvisende?!

Uanset hvad grunden er, så mener jeg ikke, at I/du skal stille jer tilfredse med et liv, hvor sexlivet er så tyndslidt, og hvor nærheden er forsvundet. Manglende sexlyst kan da i mine øjne dræbe enhver anden form for gnist i parforholdet men kan behandles. Og hvis den manglende sexlyst ikke er selve problemet men symptomet, er der jo lige så meget grund til at få arbejdet på det... Som du selv skriver, ødelægger det dig.

Jeg håber virkelig det bedste for jer!

Du har ret , Self. er der er grund til at det kører som det gør og jeg er da nød til at have besked  Jeg elsker ham så højt men det virker ikke som om det er gensidigt mere ,,,  Husker tydligt hvordan det var ..  Jeg er ved at visne bort og tænker tanker hele tiden ,,  Tak for dit svar .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.