Jeg synes nu ikke, at det blev så rodet, snarere forståeligt. Det er selvfølgelig klart at jo længere tid man har været sammen jo længere kan der gå mellem sex osv. Men jeg synes måske nok, at det er lidt underligt, at han slet ikke reagerer på f.eks. sådan en sms, som du lige fortalte om. Jeg synes egentlig ikke, at han kan være det bekendt. JEg tror nu, at det er meget almindeligt, at manden også kan miste lysten i forbindelse med at blive far, og jeg tror egentlig ikke, at det har noget at gøre med at de ikke har lyst til kvinden som sådan, det kan være stress, træthed eller lignende, men jeg synes måske nok, at hvis det er det, der er tilfældet, så burde han jo sige det, og i hvert fald gøre dig sikker på, at det ikke er fordi han ikke synes, du er dejlig.
Min mand og jeg har et meget tæt forhold, men har ikke nødvendigvis så meget sex, dels fordi vi har været igennem fertilitetsbehandlinger, som tærrer meget på intimiteten og fordi vi hver især har haft svingende lyst i min graviditet. Men vi sørger for at den anden ved, hvor meget vi elsker hinanden og gerne hverdag. OG jeg synes egentlig at det er rigtig frækt, at din kæreste bare ignorerer og ikke svarer på dine kærlige henvendelser til ham. Jeg ved ikke, hvordan man skal tolke hans forandring, men jeg ville selv undre mig, hvis det samme sketet herhjemme.
Du må undskylde, at det blev så langt et svar, men jeg blev lige grebet af dit sprøgsmål.
Anmeld