Nogen der har prøvet noget lignende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2023

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Mortilto97 skriver:

Det jeg mener det kan været svært at finde den med farve på sin tlf

Ja kan være skide svært. Og var heller ikke selv i tvivl for der er farve i og de er meget tydelige. Men så siger den digitale noget andet. De andre gange har jeg kun taget dem fra netto. Og tog også kun en digital fordi jeg ikke var i tvivl, ville mere se hvad den sagde af uger, så er et stort spørgsmålstegn her efter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2023

Mortilto97

181084 skriver:

Ja kan være skide svært. Og var heller ikke selv i tvivl for der er farve i og de er meget tydelige. Men så siger den digitale noget andet. De andre gange har jeg kun taget dem fra netto. Og tog også kun en digital fordi jeg ikke var i tvivl, ville mere se hvad den sagde af uger, så er et stort spørgsmålstegn her efter. 

Ja men jeg kan se farven på din tester ������ jeg tester selv da mit ikke er kommet er ved at blive skør

Anmeld Citér

17. maj 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
181084 skriver:

Er der forskel på hvor meget HCG der skal være før de to forskellige test viser positiv? Umiddelbart ser dine test (på min skærm) negative ud. 

Anmeld Citér

18. maj 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Jeg synes de ser positive ud mener at de måler HCG på forskellige niveauer og stavresten er mere følsom end den digitale. 
og der kan være stor forskel på koncentrationen af urinen når de ikke er taget samme tid på dagen. Krydser for at de bliver tydeligere

Anmeld Citér

18. maj 2023

Mortilto97

Mine ser sådan her ud i dag hvordan ser det ud hos dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. maj 2023

181084

Profilbillede for 181084
Lykkelig
Mortilto97 skriver:

Mine ser sådan her ud i dag hvordan ser det ud hos dig

Den her er fra kl halv 7 imorges. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. maj 2023

Mortilto97

181084 skriver:

Den her er fra kl halv 7 imorges. 

Ej der er jo to

Anmeld Citér

18. maj 2023

Darling

Jeg kan ikke se noget udover en hvid streg som nok indikerer hvor stregen skal være.

Anmeld Citér

18. maj 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Darling skriver:

Jeg kan ikke se noget udover en hvid streg som nok indikerer hvor stregen skal være.

Synes stadig den ser negativ ud. Hvor langt henne skulle du være?

Anmeld Citér

18. maj 2023

Baby.mamma

Altså lige netop Valmed laver de der fine streger. Det er ikke sikkert, du kan regne med dem. Prøv igen om nogle dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.