Hvor meget er i sammen som par?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.195 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2023

Anonym trådstarter

Min mand spiller computer spil, hvert aften efter vores børn er gået i seng, går han ind på sit kontor og er der inde fra klokken 20.00 til 23.00/00.00

Det er blevet HVERT aften nu, jeg sidder i stuen alene.

Jeg har ikke behov for vi er sammen på sofaen hver aften men måske 1-3 gange 

- Hvordan ser jeres aftner ud sammen med jeres partner? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2023

Rixus

Profilbillede for Rixus

Cirka 3 gange i ugen tager jeg ud og træner efter børnene er puttet og kommer hjem igen ved en 21 tiden. De aftener er vi ikke meget sammen men ellers er vi

Prioriterer både tid alene hver for sig (fx når jeg er nede at træne) men også tid sammen

Anmeld Citér

16. maj 2023

Baby17

Anonym skriver:

Min mand spiller computer spil, hvert aften efter vores børn er gået i seng, går han ind på sit kontor og er der inde fra klokken 20.00 til 23.00/00.00

Det er blevet HVERT aften nu, jeg sidder i stuen alene.

Jeg har ikke behov for vi er sammen på sofaen hver aften men måske 1-3 gange 

- Hvordan ser jeres aftner ud sammen med jeres partner? 

Min mand spiller også computer. Det er forskelligt hvor ofte, men tror vi er sammen 3-4 aftener om ugen, i perioder måske mindre. 

Når vi er sammen ser vi ofte serier men vi har også aftener hvor vi bare sidder og snakker og hygger. I perioder spiller vi også brætspil sammen.

Anmeld Citér

17. maj 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Min mand arbejder skiftende arbejdstider, så ca to dage om ugen arbejder han om aften. Men de resterende dage er vi sammen på sofaen. 
Måske ser vi en serie sammen, måske ser han fodbold mens jeg ser en serie på iPad’en, måske ser vi en film ( primært i weekenderne). I weekenderne kan vi også finde på at spille et spil og åbne en flaske rødvin - og nogle dage ender vi bare med at sidde og snakke om alt det vi ikke nåede at tale om mens børnene var vågne. 
Nogle gange tager vi vasketøjet med ind foran fjernsynet og ligger sammen sammen. 

Anmeld Citér

17. maj 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Min kæreste spiller også computer, men den står så ved siden af sofaen, da vi ikke har værelser nok til, at han kan gå derind.. 

Så han spiller også stort set hver dag, men det gør mig ikke noget, for jeg sidder lige ved siden af.. Så vi snakker stadig sammen og kan røre ved hinanden..

Anmeld Citér

17. maj 2023

HilliHallo

Helt almindelig uge, så har vi 6 aftener sammen. Vi hjælpes ad med at putte børn og rydde op. Derefter ser vi TV/snakker/spiller spil sammen. 

Anmeld Citér

17. maj 2023

RB90

Min mand spiller også computer… Men er også god til at prioritere tid sammen med mig.. Det er nok s halvdelen af aftnerne  Ville synes det var dårlig stil hvis han kun sad foran den!

Anmeld Citér

17. maj 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg holder også af computerspil, men sørger for at det ikke er hver aften ej heller hele aftenen. Så sidder vi i sofaen og snakker sammen, dimser med mobiler, ser en serie eller et brætspil fra tid til anden hvis humøret er til det.

Anmeld Citér

17. maj 2023

Anonym

Vi er generelt meget sammen. Arbejder begge i dagtimerne og er hjemme senest 15.30. 

Jeg træner fodbold 2 gange om ugen. Ellers hygger vi hver aften. Vi spiller spil, taler sammen, dimser lidt på mobilen, kigger på rejser eller andet sjov på på computeren sammen. 
En af dagene i weekenden spiser vi næsten altid sammen med vores vennepar og er lidt sammen med familien og ellers er vi os selv. 

Vi elsker tiden sammen som familie og som par. Vi har 3 børn. 

Anmeld Citér

17. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vi er generelt meget sammen. Arbejder begge i dagtimerne og er hjemme senest 15.30. 

Jeg træner fodbold 2 gange om ugen. Ellers hygger vi hver aften. Vi spiller spil, taler sammen, dimser lidt på mobilen, kigger på rejser eller andet sjov på på computeren sammen. 
En af dagene i weekenden spiser vi næsten altid sammen med vores vennepar og er lidt sammen med familien og ellers er vi os selv. 

Vi elsker tiden sammen som familie og som par. Vi har 3 børn. 

Det lyder fantastiske! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.