Frieri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.679 visninger
9 svar
3 synes godt om
15. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg har været gift en gang men uden nogen af os friede, vi kiggede bare på hinanden og aftalte det. Min nye kommende mand vil gerne giftes men jeg har sagt jeg ikke er parat. En stor fed løgn. Jeg har tænkt jeg vil fri til ham. I den forbindelse kan jeg så og vil jeg ikke give ham en mistanke. Så jeg kan ikke spørge om ring størrelsen eller hvordan hans ring skal se ud. Så kommer ikke til at fri med en ring. Er der nogen af jer herinde som enten er blevet friet med andet end en ring eller selv har friet med noget andet. I så fald hvad friede jeres udkårne med eller hvad friede i selv med. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg har været gift en gang men uden nogen af os friede, vi kiggede bare på hinanden og aftalte det. Min nye kommende mand vil gerne giftes men jeg har sagt jeg ikke er parat. En stor fed løgn. Jeg har tænkt jeg vil fri til ham. I den forbindelse kan jeg så og vil jeg ikke give ham en mistanke. Så jeg kan ikke spørge om ring størrelsen eller hvordan hans ring skal se ud. Så kommer ikke til at fri med en ring. Er der nogen af jer herinde som enten er blevet friet med andet end en ring eller selv har friet med noget andet. I så fald hvad friede jeres udkårne med eller hvad friede i selv med. 

Ingen personlige erfaringer. Men har hørt lm flere hvor de har friet til manden, med et flot ur 

Anmeld Citér

15. maj 2023

Pb18

Min mand friede til mig uden at kende min ringstørrelse (jeg har ikke andre ringe). Han fik en ring i den størrelse han gættede på og havde så en aftale med guldsmeden om at vi fik den ombyttet til den rigtige, hvis det var nødvendigt (han havde gættet fire størrelser forkert viste det sig) 

Anmeld Citér

15. maj 2023

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Min mand friede til mig uden at kende min ringstørrelse (jeg har ikke andre ringe). Han fik en ring i den størrelse han gættede på og havde så en aftale med guldsmeden om at vi fik den ombyttet til den rigtige, hvis det var nødvendigt (han havde gættet fire størrelser forkert viste det sig) 

Det kunne jeg også godt, men ved ikke hvilken farve eller form eller andet han ønsker sig. Og spørger jeg, opfatter han mistanke, da han gerne vil giftes men jeg har sagt jeg ikke er klar :-) 

Anmeld Citér

15. maj 2023

Elu

Profilbillede for Elu

Min mand friede med armbånd, fordi han ved at jeg er besværlig med hvilke ringe jeg kan lide  

Det fungerede super fint. 

Men den kan selvfølgelig også vendes til at du så ikke ved om han ville kunne lide det armbånd

Anmeld Citér

16. maj 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er da ligemeget om den passer eller er hans smag, lige på kornet. 
Sørg for at den kan byttes? Så er du garderet hvis den ikke lige passer ham. 

det er da tanken og frieriet i momentet der er betydningsfuldt, ikke hvordan ringen ser ud. Den er bare et symbol.  

Anmeld Citér

16. maj 2023

RB90

Min mand friede med en halskæde hvor der var graveret i  Og det synes jeg var så fint. Så kunne vi også sammen finde ringe

Anmeld Citér

16. maj 2023

Sscm

Min mand friede til mig med en lille elastik som ring...fordi han heller ikke kendte min str. Eller hvilken type ring jeg var til....

Det var faktisk et skønt frieri..lige der midt på stugegulvet, en sen aften uden alt muligt tamntam inden 

Bonus: elestikken passede perfekt ����

Anmeld Citér

16. maj 2023

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Du laver da bare en af sølvpapir og siger at i sammen skal finde de helt perfekte ringe ��

Anmeld Citér

17. maj 2023

Anonym trådstarter

Mange tak for de mange forslag :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.