Er den positiv nok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2023

Anonym trådstarter

Godmorgen! 

Manden og jeg, har forsøgt at blive gravide i et år nu, og der er bare intet sket….

Jeg plejer at blive MEGET nemt gravid, men nu sker der bare intet.. 

Og har igen igen, fået denne her test hertil morgen, og er usikker på om jeg kan regne med den.

Er 3+2, hvis den er god nok, og så er den taget på en tidligt test. Det var lige det eneste jeg havde liggende derhjemme, for synes nemlig ikke de er så gode som de almindelig babyplan g-teste.

Men tak på forhånden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2023

Anonym

Synes det er svært at se om det er en skygge, eller en streg med farve. ville prøve med et andet mærke. Babyplan er desværre blevet kendt for skygger

Anmeld Citér

15. maj 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg kan godt se stregen - forsigtig tillykke Men prøv hellere en ny test om et par dage. 

Anmeld Citér

15. maj 2023

RB90

Kan godt se noget. Men jeg ville nok personligt tage en test igen om 2 dage  for at være sikker

Anmeld Citér

18. maj 2023

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021
Anonym skriver:

Godmorgen! 

Manden og jeg, har forsøgt at blive gravide i et år nu, og der er bare intet sket….

Jeg plejer at blive MEGET nemt gravid, men nu sker der bare intet.. 

Og har igen igen, fået denne her test hertil morgen, og er usikker på om jeg kan regne med den.

Er 3+2, hvis den er god nok, og så er den taget på en tidligt test. Det var lige det eneste jeg havde liggende derhjemme, for synes nemlig ikke de er så gode som de almindelig babyplan g-teste.

Men tak på forhånden.

Udviklede testen sig ?

Anmeld Citér

19. maj 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan godt se stregen. Men som andre skriver, så tag en ny test om 2 dage og se om den udvikler sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.