Spontan aport i uge 9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg har gennemgået en sa de sidste par dage. Skal man ringe til lægen? Eller behøver man ikke? Er ikke i tvivl og ved at de intet kan gøre, men skal de have det at vide? Hvordan er forløbet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2023

Anonym

Ville klart ringe til lægen for at for at se om hcg falder som det skal og alt kommer med ud, for ellers skal du have piller eller udskrab synes også selv det var rart at få registreret mine tab så vi kunne få hjælp efter 3 tab. Og jeg er ked af dit tab

Anmeld Citér

15. maj 2023

fehår

Det kommer også an på, hvor langt du var henne, da du aborterede.

Kender du din blodtype? Er du rhesus negativ, ville jeg ringe til læge.

Anmeld Citér

15. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg var maks 7+2 og ja, jeg er negativ

Anmeld Citér

15. maj 2023

Anonym trådstarter

Hov 8+2 ☺️

Anmeld Citér

15. maj 2023

RB90

jeg har haft 3 spontane aborter - har aldrig været i kontakt med lægen efterfølgende   Kunne se det hele ligesom kom ud.

kram til dig

Anmeld Citér

15. maj 2023

fehår

Anonym skriver:

Hov 8+2 ☺️

Så ville jeg ringe til lægen og høre, om du skal have antiD.

Anmeld Citér

15. maj 2023

Anonym trådstarter

Hvordan ved man om alt er ude? Ringer helt bestemt til lægen i morgen. Havde en kæmpe klump, som lignede en moderkage og en halv time senere var smerterne næsten væk i morges. Lige nu har jeg stadig ondt, men slet ikke så slemt som igår. Jeg bløder dog ikke rigtig. Der kommer slimet blod ud når jeg skal tisse, men ellers ikke. Burde der ikke være en kraftig blødning i en uges tid?

Anmeld Citér

15. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan ved man om alt er ude? Ringer helt bestemt til lægen i morgen. Havde en kæmpe klump, som lignede en moderkage og en halv time senere var smerterne næsten væk i morges. Lige nu har jeg stadig ondt, men slet ikke så slemt som igår. Jeg bløder dog ikke rigtig. Der kommer slimet blod ud når jeg skal tisse, men ellers ikke. Burde der ikke være en kraftig blødning i en uges tid?

Du ved alt er ude når hcg falder som det skal og er under 5 igen, så ville bede om en blodprøve

Anmeld Citér

16. maj 2023

Anonym

RB90 skriver:

jeg har haft 3 spontane aborter - har aldrig været i kontakt med lægen efterfølgende   Kunne se det hele ligesom kom ud.

kram til dig

Der er dog en pointe i det med at være Rh negativ. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.