Efterfødselsmave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.423 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej Derude. 

Hold kæft den gør ondt. 

Hvornår skal du føde ? Han ligger lige her. ���� 

Er det så slemt?  Altså jeg ved godt jeg ikke er et lille nips

Det er 3 uger siden, jeg fik nr 3 �� 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2023

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Hej Derude. 

Hold kæft den gør ondt. 

Hvornår skal du føde ? Han ligger lige her. ���� 

Er det så slemt?  Altså jeg ved godt jeg ikke er et lille nips

Det er 3 uger siden, jeg fik nr 3 �� 

De fleste ser stadig gravide ud efter 3 uger post partum.. din hud ser til gengæld ud som om, du har gode gener - flot spændstig!

Anmeld Citér

14. maj 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Det er da ikke slemt, jeg tænker slet ikke du ser højgravid ud. Det tager bare lidt længere tid når det ikke er første gang  

Folk skal bare lade være med at kommentere andres kroppe seriøst.. men kan godt forstå du bliver ked af det -det er lidt som en verbal lussing. Men altså jeg viste annoncerede fødslen ved at sende to billeder af min mave -om aftenen og morgeneb (havde født om natten) og trods at jeg stod i hospitalstrusser og bind og maven var nærmest halveret kunne folk vitterligt ikke se en forskel det kunne jeg altså både se og mærke

Anmeld Citér

14. maj 2023

Tip!

Det er bare så p*sse træls når folk ikke kan klappe kaje! 
Jeg kunne hoppe i mine egne bukser og havde ingen “efterfødselsmave” 48 timer efter fødslen- men det har jeg også skulle høre for. “Årh hvor gad jeg godt være så tynd efter en fødsel”  

Jeg har været mega overvægtig, nu er jeg bare normal vægtig, det bliver også ofte kommenteret på.. Jeg er begyndt at svare provokerende igen!  

Anmeld Citér

15. maj 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Den er ikke god, men folk siger det ikke af ond mening. Det kan bare være svært at se. 

Jeg har lavet den samme. En tidligere nabo kom engang og vidste mig hendes mave uden at sige noget, gned sig bare rundt om maven og sagde måske højst 'se' eller lignende. Mit svar var: 'ej, hun vil simpelthen ikke ud. Hun havde så lige født der

Anmeld Citér

15. maj 2023

RB90

Nej du ser da så fin ud!! Her sidder jeg også og venter på nr 3 kommer ud

Nogle folk tænker sig simpelthen bare ikke om før de taler!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.