Mistet lysten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg er en kvinde på 35 år. Har været sammen med kæresten i 17 år og sammen har vi 2 børn. 

Vores forhold er mildest talt en smule turbulent. Eller det kan det være. Med mange diskussioner og jeg har ofte overvejet at gå fra ham. 
Alt det har gjort, at jeg har mistet min sexlyst. Jeg skal virkelig tage mig sammen til det og gør det kun for at gøre ham glad. Han har nemlig en stor lyst. Han kan sagtens hver dag eller hveranden dag og det er derfor ofte mig der siger nej. 
Jeg får først lysten når vi er igang og får også orgasme hver gang. 
Men op til har jeg ingen lyst og har mest af alt lyst til bare at sove. 
Jeg gør mig pæn for hans skyld og er glad når det er overstået. 
Han ved godt, at jeg ikke har så stor en lyst som han har. Men i hans øjne har man lyst næsten hele tiden når man elsker hinanden, og han bliver derfor ofte skuffet når jeg siger nej. 
Problemet er bare, at jeg nok har mistet noget for ham efter alle vores skænderier osv.  

Så kære kvinder. Hvad gør jeg for at få min lyst tilbage udover at vi skal arbejde på vores forhold??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2023

Cerenia

Det bliver nok svært at få mere lyst så længen årsagen til problemet ikke er løst. Hvilket er jeres forhold. 
Synes iøvrigt det er et rødt flag at din mand ikke kan acceptere et nej - selvfølgelig har man ret til at sige nej og selvfølgelig kan man stadig elske hinanden selvom man ikke har lyst. 

jeg ville slet ikke fokusere på sexen lige nu - men arbejde på at i får en god kommunikation, at han respekterer dine grænser og i bund og grund måske får noget hjælp til de mange skænderier som hæmmer jeres forhold i så høj en grad. Lyder ærligt som et ret dysfunktionelt forhold og selvfølgelig siger din krop fra! Lyt til den og lad være med at presse dig selv til noget som ikke føles rigtigt lige nu. 
pas på dig. 

Anmeld Citér

14. maj 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Synes det hjalp mig at være på overnatning uden børn og med spabad. To-somheden. Er det en mulighed for jer?

Anmeld Citér

14. maj 2023

Babycrew

I jeres situation tænker jeg, at en parterapeut kunne være en god idé, for netop at hjælpe jer væk fra diskussionerne.

Ens lyst fungerer nemlig på samme måde som en bil, der er en speeder og en bremse. Det nytter ikke noget at i træder på speederen for at få lyst, når jeres diskussioner trykker på bremsen samtidig. Når trykket på bremsen fjernes, så kører lysten langsomt fremad igen.

Anmeld Citér

14. maj 2023

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg er enig med de andre. Den manglende sexlyst er formentlig bare et symptom på et større problem. 

I øvrigt tænker jeg ikke nødvendigvis, at han har svært ved at acceptere et nej pga lysten til sex. Måske har han netop et større behov for at blive bekræftet, fordi I har det svært? Og det er sex jo også en del af. 

Anmeld Citér

14. maj 2023

B&J

Kort og godt hvis du stadig vil din mand skal i have hinanden tilbage.

I skal snakke mere sammen lytte til hinanden masser af kram kys kæl og evt professionel hjælp.

Du skal stoppe med at have sex med din mand når du ikke har lyst snak med ham om det inden i skal have sex. 

Hvis du ikke mener der er mere at arbejde med eller ikke har lyst jamen så stop jeres forhold 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.