Mand skrive/ringe til en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2023

Anonym

Skriver du til ham? Eller vil du ha han skal starte? 
vi har været sammen her i 15 år og holder ikk regnskab. Hvis det var kunne der sagtens gå flere dage uden sms’er eller opkald. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2023

Skouboe

Vi skriver /ringer normalt ikke sammen i hverdagen, medmindre vi skal koordinere et eller andet. Vi har en aftale om, at når den ene af os rejser (i øjeblikket mest mig), så ringer den der rejser hjem om aftenen lige og siger hej (også for ungernes skyld).

Vi har været sammen i 23 år og har en tween og en teenager. 

Anmeld Citér

13. maj 2023

Anonym

Min mand og jeg har været sammen i 19 år og har 3 børn sammen og vi har boet sammen i alle årne.

Vi skriver til hinanden hver dag. Og ringer faktisk også, men det mest hvis en af os er forsinket eller skal spørger om der mangler noget der hjemme. Jeg skriver altid  hav en go dag, god arbejdslyst elsker dig. Jeg arbejder hjemmefra og han sender kys og hjerter. 

Jeg syntes det dejligt. Vi har altid været sådan og det ville føles mærkeligt hvis det skulle stoppe. Men det jo bare os.  Men han ville heller aldrig efterlade os et andet sted og tage hjem. Vi kommer og går sammen. Vi laver nærmest alt sammen. 

Anmeld Citér

14. maj 2023

Anonym

Hos os ville vi skrive, så det ville være unormalt, ja. Men har det altid været sådan? For så har han jo ikke behovet, og tænker derfor ikke over det før du evt. giver udtryk for det

Anmeld Citér

15. maj 2023

Elu

Profilbillede for Elu

Min mand og jeg skriver sammen hver dag. Vi skriver sammen et par gange i løbet af en arbejdsdag, så vidt muligt det kan lade sig gøre og han ringer når han er på vej hjem eller skriver. 

Vi sender søde ting/frække ting osv. Så det er ikke nødvendigvis en samtale hver gang. Jeg sender måske bare et snap-billede og han skriver tilbage hvor smuk jeg er osv.  

Vi har været sammen i 11 år og har to børn. Og er heller ikke 15 år. Vi er bare stadig vildt forelskede i hinanden og savner hinanden... 

Anmeld Citér

16. maj 2023

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min mand og jeg skriver sammen hver dag, og han kan også finde på at ringe, når han er på vej hjem "bare fordi".

Men når han er ude til arrangementer, så skriver han ikke. Han nyder nuet, og det er jeg jo vant til. 

Til gengæld skriver han ikke meget med andre end mig, da han hader at skrive, og er en klovn til at få svaret folk. Ja, det er lidt mærkeligt, når han sagtens kan svare mig.

Men der, hvor han tager hjem pga. en skade, skriver du så selv til ham? Kan godt følge dig i, at det ville være rart, at han lige skrev til dig, at alt er OK eller sådan noget. Det ville jeg selv have synes.

Måske skal du snakke med ham hvad jeres behov er. For det lyder til, at hans behov for at skrive måske ikke er så stort?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.