Hvordan kan vi nogensinde, blive venner igen?
- Jeg har en modbydelig svigermor 
- Hun har altid kritiseret mig, og kun ved, at kalde hende ud på hendes opførsel, er hun stoppet 70% …
Jeg HAR snakket med en psykolog om hende, og psykologen sagde : Snak om vejret med hende, ikke mere, fordi i skal ikke lade hende ind
- Jeg giver to eksempel på hendes personlig, jeg har 1000.
Jeg måtte få kejsersnit, nogen der gjorde meget ondt på vej, med vilje snakkede jeg ikke med hende om det, fordi sætter man døren på klemme, så tager hun hele døren af.
Jeg kom til at sige, Av! nogen uger efter jeg havde fået kejsersnit, fordi jeg fik lige pludselig så ondt! - og jeg sagde jeg tror det er kejsersnittet, da jeg havde nævnt kejsersnit vidste jeg at jeg havde “sagt for meget”
Ud at miste et øjeblik sagde hun: Ja, hun vidste ikke hvordan jeg havde det, hun havde kun født rigtigt! 
- Så plejer hun snakke om MIN vægt foran andre, sige Ja “Louise” er blevet så fede, mens jeg er der, altså “jeg” er Louise
- Jeg har mistet alt for hende, jeg orker ikke mere - Jeg har intet tilovers for hende
Det er urealtiske. at skære hende 100% ude af vores liv
Hvad søren skal jeg gøre?
jeg hader at være omkring hende, selv når hun giver kram, får jeg det sådan lidt, jeg gider ikke give hende en kram som den eneste i verden har jeg det sådan med hende