Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg slås en del med forstoppelse hvad har i andre gjort for at afhjælpe det? 

Drikker massere af vand, er meget fysisk aktiv, får fiberrig kost, men det hjælper ikke..

Undgår helst medicin..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2023

Anonym

Magnesia hver dag, det er det eneste som hjælper mig. Det tager kroppen og baby ikke skade af

Anmeld Citér

10. maj 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Sveskejuice var min redning under begge graviditeter. Forstoppelse er SÅ smertefuldt! 

Du kan købe sveskejuice i større supermarkeder som Føtex, Kvickly osv. 

Jeg drak et glas hver morgen og et hver aften, det holdt systemet igang. 

Anmeld Citér

10. maj 2023

My1234

Jeg spiste 3 svesker hver aften

Anmeld Citér

10. maj 2023

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Hvis du tager jerntilskud kan du skifte til krauterblut, det er ikke stoppende og det eneste der virkede for mig. Og ellers Magnesia. Jeg ville hellere tage Magnesia ens risikere at få hæmorider  Ellers kiwi og svesker 

Anmeld Citér

10. maj 2023

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Hvis du tager jerntilskud kan du skifte til krauterblut, det er ikke stoppende og det eneste der virkede for mig. Og ellers Magnesia. Jeg ville hellere tage Magnesia ens risikere at få hæmorider  Ellers kiwi og svesker 

Kiwi!!! Dem har jeg ikk spist i mange år.. havde helt glemt at de altid har sat gang i det hele må lige få købt nogen hjem.. måske det er en fordel nu

Anmeld Citér

10. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Magnesia hver dag, det er det eneste som hjælper mig. Det tager kroppen og baby ikke skade af

Kunne være jeg skulle få nogen bestilt.. tak

Anmeld Citér

10. maj 2023

Anonym

Jeg tager aminojern som jerntilskud, det er ikke så forstoppende som andre tilskud. Og så tager jeg movicol hvis jeg bliver forstoppet, det tager hverken jeg eller baby skade af og det virker.

Anmeld Citér

10. maj 2023

Alha

Profilbillede for Alha

Loppefrøskaller. En spiseskefuld i et glas billig juice uden frugtkød og drik det hurtigt. Husk at loppefrøskaller kræver ét ekstra glas vand om dagen, ellers bliver afføringen som cement. 

Loppefrøskaller er et fibertilskud, som du ikke kan spise dig til. Virkningen begynder først om 6-8 uger, så hav tålmodighed. Loppefrøskallerne trækker simpelthen væske til afføringen og giver den en slags hinde, der får afføringen mere lind.

Dette råd er fra nogle meget kompetente mave-/tarmkirurger, som hver dag har patienter med kroniske rifter og hæmorider pga. forstoppelse.

Anmeld Citér

11. maj 2023

Anonym trådstarter

Alha skriver:

Loppefrøskaller. En spiseskefuld i et glas billig juice uden frugtkød og drik det hurtigt. Husk at loppefrøskaller kræver ét ekstra glas vand om dagen, ellers bliver afføringen som cement. 

Loppefrøskaller er et fibertilskud, som du ikke kan spise dig til. Virkningen begynder først om 6-8 uger, så hav tålmodighed. Loppefrøskallerne trækker simpelthen væske til afføringen og giver den en slags hinde, der får afføringen mere lind.

Dette råd er fra nogle meget kompetente mave-/tarmkirurger, som hver dag har patienter med kroniske rifter og hæmorider pga. forstoppelse.

Tak for rådet, men 6-8 uger er lang tid..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.