Brunt udflåd i stedet for mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.512 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2023

Elui24

Jeg skulle have haft min menstruation i lørdags og den plejer at være rimelig regelmæssig og jeg tog derfor en test lørdag morgen, som var negativ. Jeg har døjet rigtig meget med hovedpine og træthed den sidste uges tid, så har haft en mistanke om, at jeg kan være gravid. I søndags kom der så pludselig noget brunt udflåd og min menstruation plejer altid at starte ret kraftigt med rødt blod, men har siden k søndags haft det her brunlige udflåd og lidt murren i maven. Er der andre der har erfaringer med brunt udflåd og har været gravide? Eller er det måske bare en mærkelig menstruation i denne cyklus ��

Jeg tænker at tage en test igen i aften eller i morgen tidlig ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2023

Anonym

Brun udflåd betyder som regel gammelt blod. 

Da jeg blev gravid her i marts kunne jeg ikke teste positiv før forventet mens. Jeg fik også lidt brun udflåd samt en meget lige lyserød blødning der var intet før det eller efter og tog så endnu en test som så var positiv.

Der er mange som har brunt udflåd i nogle dage inden mens rigtig kommer. Jeg ved ikke om din mens er på vej eller om det er andet. Men tænker at hvis det fortsætter så det nok mens også hvis du ikke kan teste positiv

Anmeld Citér

9. maj 2023

Anonym

Hvis du ikke har testet for ægløsning kan du ikke bruge plejer til noget for det er den som styrer din cyklus og hvor langt du er.

Oplevede brun udflåd da jeg var gravid med min søn.

Anmeld Citér

9. maj 2023

Elui24

Anonym skriver:

Hvis du ikke har testet for ægløsning kan du ikke bruge plejer til noget for det er den som styrer din cyklus og hvor langt du er.

Oplevede brun udflåd da jeg var gravid med min søn.

Okay, så i princippet kan det være fordi min ægløsning er kommet senere end antaget og jeg derfor ikke er så langt henne?

Anmeld Citér

10. maj 2023

Anonym

Elui24 skriver:

Okay, så i princippet kan det være fordi min ægløsning er kommet senere end antaget og jeg derfor ikke er så langt henne?

I princippet ja, det var det jeg oplevede. Men det kan også være mens på vej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.