Hej går lige direkte til sagen….jeg kan ikke kende mig selv mere, og det er ved at ødelægge mit forhold til min dejlige mand, som virkelig har holdt ud til en masse fra mig. Jeg er slet ikke i tivivl om at han elsker mig. Men han synes, at jeg er grumpy hele tiden, træt, negativ/trist og har Stone face 24/7. Og det er deprimerende for ham at være hjemme.
Jeg plejede slet ikke og være sådan, men jeg har så svært at ved at komme tilbage den gamle jeg.
Jeg føler mig som den værste person ever og den dårligste hustru i hele verden.
Jeg er også meget dårlig til at erkende og være taknemlig for de små ting min mand gør for mig.
Jeg hader virkelig den person, jeg er for tiden, og kunne jeg flygte fra mig selv, så havde jeg gjort det. Forstår ikke min mand stadig er sammen med mig, synes overhovedet ikke han fortjener mig 
Jeg er desuden mor til 1 barn og har ikke været glad for graviditeten ej barslen. Tror også jeg havde en fødselsdepression.
Jeg er dog kommet på den anden side og sover hver nat 8-10 timer sammenhængende og får en lille lur efter arbejdet. Jeg arbejder deltid.
Jeg elsker vores kernefamilie og elsker min mand utroligt højt 
Anmeld
Citér