Kære I.
Jeg føler jeg har brug for nogle gode råd til hvordan jeg kommer videre efter mit endt ægteskab.
Lidt baggrundsviden.
Jeg var sammen med min eksmand i fem år, han var sjov sød og utrolig kærlig. Vi har en søn sammen og alt tegnede sig bare til at alt var perfekt.
Vi vælger at købe et hus og måneden efter vi er flyttet ind bliver jeg gravid igen, planlagt graviditet. Min mand begynder så der at opfører sig lidt underligt, men da han ikke vil sige hvorfor tager jeg det som om at han er stresset da jeg bliver utrolig dårlig gravid/ corona og efterfølgende influenza.
Der går en måned mere og lige pludselig siger han at hans følelser er ændret, men at han gerne vil prøve at fikse det. Så jeg giver den selvfølgelig en skalle men han er udenfor hele tiden og kommer først ind omkring midnat. Spørger ham 7-10 gange om han har fundet en ny hvilket han sagde nej til. For første gang i mit liv tjekker jeg en andens mobil og der var opkald og en masse beskeder i Messenger om at han skal forlade mig for en anden. Min verden bliver knust og han smider mine børn og jeg ud og lader hende og hendes børn flytte ind i huset kun en måned efter vi er flyttet.
Jeg er der nu at det er et år siden. Kan godt mærke at jeg stadig elsker ham men jeg ønsker ikke at vi på nogen måde skulle finde sammen igen. Og når jeg ser ham ved afleveringer føles det heller ikke som om at jeg kan genkende ham.
Der er en masse problemer med at han sviner mig til engang imellem og vi er faktisk ikke rigtig så gode venner, og han vil ikke se vores lille datter og sviner mig til over jeg ikke bare fik en abort
Hvordan kommer jeg videre, og får ro i hovedet. Jeg vil gerne have at dette år handler om at hele mig selv både inden i og udenpå og har brug for lidt råd til hvad jeg skal gøre.
Mange tak for hvis i læste det hele.
Anmeld
Citér