Æg løsnings test, hvad betyder den ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2023

Anonym trådstarter

Hej.  

Vi prøver at blive gravide. Jeg har endnu ikke fået min menstruation efter fødsel. Jeg tog idag en æg løsnings test, med to streger. Hvad betyder det ? Er jeg tæt på en ægløsning, har jeg haft æg løsning ?. Eller kan man få så fine streger uden at have æg løsning endnu ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2023

Anonym

Den er negativ men tæt på, stregerne skal være lige tydeligere eller også skal stregen helt til venstre være tydeligere end den til højre og den mangler lige lidt

Anmeld Citér

7. maj 2023

Tidra22

Altid læs indlægssedlen der er med 

Når teststregen (T) er ligeså tydelig eller mere end kontrolstregen (C) vil man med alt sandsynlighed have ægløsning indenfor de næste 36-48 timer, såvidt jeg husker. Men! Læs indlægssedlen

Anmeld Citér

7. maj 2023

Anonym trådstarter

Tak for svar. Den mangler lidt for at være positiv. Men jeg tænkte egentlig ikke jeg havde ægløsning. Kan den se sådan ud, hvis der ikke er en æggeløsning på vej

Anmeld Citér

7. maj 2023

Anonym

Nej jeg har oplevet den sådan alle gange hvor æl var på vej og brugt æltest i 2 år

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym trådstarter

Idag så den sådan her ud det betyder vel min æg løsning har lagt mellem testen igår og idag ikke ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym

Du skal bruge samme mærke ellers kan du ikke sammenligne

Anmeld Citér

8. maj 2023

Tidra22

Som en anden nævner, så brug samme mærke. Og når den er lige ved at være positiv, ville jeg teste 2 x dagligt. Mener det skal være efter kl 10 ifølge de fleste brugsansvisninger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.