Graviditet og svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid. Det er jeg selvfølgelig lykkelig over. Jeg har bare det problem, at jeg har svamp dernede lige pt.  Det er nærmest uudholdeligt. Jeg er bange for at fortsætte min behandling, for kan det skade min graviditet? Er der nogen der har erfaring med behandling af svamp under graviditet? Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2023

2017morigen

Det skal du selvfølgelig have behandlet. Du kan bruge canesten i håndkøb. 

https://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/3718

Du skal ikke blive forskrækket over at der står kan anvendes om nødvendigt. Det er den bedste bedømmelse medicin i dk kan få for gravide.

Der er vist noget med at man ikke må bruge inføringshylster til vaginal tablet som gravid men det står indlægsedelen. Den skal man vist ligge op med fingerne

Anmeld Citér

7. maj 2023

Anonym trådstarter

2017morigen skriver:

Det skal du selvfølgelig have behandlet. Du kan bruge canesten i håndkøb. 

https://pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/3718

Du skal ikke blive forskrækket over at der står kan anvendes om nødvendigt. Det er den bedste bedømmelse medicin i dk kan få for gravide.

Der er vist noget med at man ikke må bruge inføringshylster til vaginal tablet som gravid men det står indlægsedelen. Den skal man vist ligge op med fingerne

Okay. Vil det sige, at jeg kan fortsætte med at bruge Canesten creme to gange dagligt? Jeg har vivag tabletter hjemme uden hylster 

Anmeld Citér

7. maj 2023

Anonym

Jeg har haft nemt til svamp i mine graviditeter og jeg har hver gang, på anbefaling fra lægen taget canesten stikpille lagt op uden brug af hylster og behandlet med canesten creme uden på det sker der ikke noget ved…MEN er du i tvivl om hvad du bør gøre..så synes jeg du skal kontakte din læge

Anmeld Citér

7. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har haft nemt til svamp i mine graviditeter og jeg har hver gang, på anbefaling fra lægen taget canesten stikpille lagt op uden brug af hylster og behandlet med canesten creme uden på det sker der ikke noget ved…MEN er du i tvivl om hvad du bør gøre..så synes jeg du skal kontakte din læge

Jeg kontakter lægen i morgen tidlig. Så kan min graviditet også blive bekræftet.

Anmeld Citér

8. maj 2023

Anonym

Har brugt cultura de få gange jeg har haft ubalance forneden. Altså uden smag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.