Slimprop eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.568 visninger
15 svar
12 synes godt om
6. maj 2023

pigen1212

Hej alle. Jeg har siden klokken 24:00 haft murren i maven, samt veer der har lagt på 45 sek-1 minut. Dog kommer de ikke regelmæssigt.

Klokken tre i nat, er der blod i toilettet (som frisk mens blod) hvor jeg tager bind på.

veerne har ikke ændret sig siden. Dog da jeg netop har tisset, pressede jeg denne ud????

altså er det normalt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2023

Tidra22

Jeg ville ringe til fødegangen/vagtlæge! Synes der er meget mørkt blod. 
 Definition fundet på google:

“Slimproppen er sej og gullig, ofte blandet med noget brunligt eller lyst blodigt udflåd. Slimproppen kan komme ud flere uger før fødslen og har ikke betydning for, hvornår fødslen går i gang.”

Anmeld Citér

6. maj 2023

Darling

Enig med ovenstående, synes ikke det slimet slimproppem. Ville også ringe

Anmeld Citér

6. maj 2023

pigen1212

Har lige snakket med jordemoder. Hun siger det er normalt? Og at mine gentagende blødninger også er normale? 

Anmeld Citér

6. maj 2023

Darling

Ville give fødemodtagelsen et kald bare for at være sikker, synes ikke det ser normalt ud. Men sådan startede min fødsel heller ikke, men hvis du er nervøs så ville jeg ringe

Anmeld Citér

6. maj 2023

Tidra22

Har hun set billederne? Jeg tror muligvis jeg ville insistere på at blive tjekket… 

Anmeld Citér

6. maj 2023

pigen1212

Har nemlig ringet flere gange - for jeg bløder stadig on off. Men ingen regelmæssige veer����‍♀️ JM forklarer at sådan kan det sagtens være  er blot nervøs når jeg er førstegangs, og aldrig har prøvet det her før

Anmeld Citér

6. maj 2023

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg tænker du har tegnblødning og din slimprop er gået, og derfor er blodig. 
mærker du liv og har det fint, så holder du bare øje med veerne, og ringer til FG når det tager til. 
rigtig god fødsel. 

Anmeld Citér

6. maj 2023

Tidra22

Hepper på det blot er en god fødsel der er i gang 

Anmeld Citér

6. maj 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Som en anden skrev, hvis du mærker liv og har det godt. Så hold bare øje med veerne. 
håber der er en god fødsel igang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.