Meget tidlig scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2023

Anonym trådstarter

Efter to tab efter hinanden, blev jeg scannet for at bekræfte graviditet i livmoderen. Efter egne beregninger er jeg 5+1 og regnede kun med at se en opklaring. Jordemoderen siger jeg i hvertfald er 5+4, eftersom der også var en blommesæk. Det vil betyde at jeg fik æl en uge efter mens, er det overhovedet muligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Efter to tab efter hinanden, blev jeg scannet for at bekræfte graviditet i livmoderen. Efter egne beregninger er jeg 5+1 og regnede kun med at se en opklaring. Jordemoderen siger jeg i hvertfald er 5+4, eftersom der også var en blommesæk. Det vil betyde at jeg fik æl en uge efter mens, er det overhovedet muligt?

Tænker det er muligt. Men der er jo kun 3 dages forskel på jeres beregninger. Når man ikke er længere henne, kan de være svært at måle helt præcist fordi det er så småt  

Stort tillykke med graviditeten! Håber den bliver denne gang  

Har selv mistet 3 lige efter hinanden, og vi fik endelig vores regnbuebaby i efteråret 2022

Anmeld Citér

4. maj 2023

Anonym

Når du ikke er længere henne så ville jeg tage hvor langt du er henne lidt afslappet, det er sååå svært at måle præcist fordi det de måler er så småt jeg blev rykket frem og tilbage 3 gange i sidste graviditet inden nf, for selv en millimeter forkert kan rykke dig med flere dage nærmest og stort tillykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.