Måske 3+0?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. maj 2023

Anonym trådstarter

For en uge siden havde jeg en mildere mens og havde meget mørke ægløsningsteste inden mens og alle dage igennem, men tænkte at ægløsning under mens var usandsynligt. Var det mens er jeg 1+0 Og var det ægløsning er jeg 3+0, ca.!

Jeg har taget min sidste babyplan-test da jeg er træt af skyggene og skifter mærke.

Vi er enige om, at det stadig er en skygge på testen, ik? Jeg har murren i underlivet og har været svimmel on/off i 2 dage.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2023

Anonym

Du er i uge 1 når du har mens og du er 2+0 når du har ægløsning, uanset hvornår din ægløsning falder

Begge dine teste er negative og jeg ville passe på med at ligge de to teste så tæt på hinanden for en æltest kan smitte af på en graviditetstest og lave skygger.

Anmeld Citér

4. maj 2023

Anonym trådstarter

Jeg havde mens for en uge siden, hvilket jo er 0+0 fordi der starter forfra, som er uge 1. Så hvis det er en uge siden er jeg vel 1+0, hvis der er en uge til ægløsning Synes heller ikke der er noget, skulle bare lige have brugt den sidste og væk med den inden jeg prøver nyt mærke fra næste måned, fordi jeg altid kan se skygger på dem..

Anmeld Citér

4. maj 2023

Anonym trådstarter

Og den havde skygge allerede inden de lå sammen, det har de altid synes jeg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.