Advarsel om hemmelige telefoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
4 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. maj 2023

Anonym trådstarter

Læste lige en advarsel som jeg synes er vigtig at give videre til dem det må være relevant for. 

Hvis du har en telefon du holder skjult for andre er det vigtigt du har den slukket kl. 12.00 i dag fordi de tester sirenerne på telefonen idag også. Det kan afsløre din telefon. Når du tænder den igen går den formentlig også igang så det skal du først gøre når du er alene. 

Det kan være personer der lever undertrykt og bange for dem de bor med på den ene eller anden måde og nogle gange synes jeg der dukker nogle tråde op fra dem herinde så derfor synes jeg at jeg ville dele det her. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Du har sikkert ret og det er godt at være opmærksom. Men er nysgerrig efter at vide hvilke kilder og dokumentation der ligger til  for at det er tilfældet. Så det er ikke fordi jeg betvivler dig, er bare nysgerrig om emnet. 

Anmeld Citér

3. maj 2023

AnoMor

Minime2018 skriver:

Du har sikkert ret og det er godt at være opmærksom. Men er nysgerrig efter at vide hvilke kilder og dokumentation der ligger til  for at det er tilfældet. Så det er ikke fordi jeg betvivler dig, er bare nysgerrig om emnet. 

Jeg havde heller ikk lige hørt om det sp googler lige hurtigt. https://www.tv2ostjylland.dk/oestjylland/kommer-med-advarsel-sirene-kan-afsloere-hemmelige-telefoner

Anmeld Citér

3. maj 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Minime2018 skriver:

Argh sorry. Misforstod, selvom det var skrevet ret klart af dig. Det giver jo mening at hvis man skjuler sig at nogen ikke skal opdage du er hjemme, så kan de høre din tlf. Beklager misforståelsen - troede det drejede sig om IT-sikkerhed. Og super godt at du bringer det op.

Anmeld Citér

3. maj 2023

Kir

Minime2018 skriver:

Argh sorry. Misforstod, selvom det var skrevet ret klart af dig. Det giver jo mening at hvis man skjuler sig at nogen ikke skal opdage du er hjemme, så kan de høre din tlf. Beklager misforståelsen - troede det drejede sig om IT-sikkerhed. Og super godt at du bringer det op.

Tror mere det skal forstås sådan at det er folk der er udsat for partnervold, der har en hemmelig telefon liggende, som skal huske at slukke den så den ikke opdages.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.