Tak for jeres input. Før jeg lavede opslaget, havde jeg sagt til hende at det tidligst blev når hun blev 13. Og det har jeg tænkt at holde fast ved.
Ift skærmtid, så tror jeg ikke hun bruger mere skærm end de fleste andre på hendes alder, måske tvært imod, da hun har rigtig mange fritidsinteresser, og hun går på en mobilfri skole.
ift Snapchat, så gemmes beskeder 24 timer, og derudover så plejer hun at gemme alle beskeder permanent. Vi tjekker løbende at hun kun er venner med børn hun kender.
Når jeg tænker at Instagram er ‘værre’ end Snapchat, så handler det om det forvrængede billede af virkeligheden, som man nemt kan få, og måske er særlig følsom overfor, som ung pige.
Jeg har klart indtryk af at rigtig mange i hendes klasse, og også i klassen under, har Instagram, og nogle også Facebook. Og tænker ikke at hendes skole er helt speciel på det punkt. Så måske jer hvis børn har de apps, ikke har svaret? 
Jeg har ikke selv Instagram og FB, så kan ikke checke hende når den tid kommer. Der må jeg alliere mig med andre
Anmeld
Citér