God aften
sagen er den at jeg har pt fælles forældremyndighed med min ex over vores datter på 7 år.
vi gik fra hinden da hun var 2 år og har kørt 12/2 ordning lige siden.
han interesse for at ha hende udover hand hver anden weekend samvær er meget sparsomt. Det er mig som spørger om han evt vil ha hende til ferier eller helligedage. Det er sjældent at han har ‘tid’ eller siger han har allerede planer.
feks i år, som alle andre år kan han ha hende til sommerferien i 3 uger, men vælger kun 1 uge da han ellers ikke kan holde ferie med sin kæreste.
han er tidligere stof misbruger, narcissistiske træk, kontrollerede, og psykisk ustabil hvis han ikke er enig i noget. Feks ‘ sige farvel til min datter hun har det bedre uden mig, selvmords brev, trusler om at jeg skal passe på med hvad jeg har gang i (ang sagen i familieretshuset jeg har lavet i sidste uge) osv
Grunden til jeg har lavet en sag er at jeg gerne vil flytte ‘hjem’ til England sammen med min datter, min mand og vores fælles søn, og det har ham så sagt nej til.
er der nogle som mon har stået i samme situation (mere ang den måde han er på) og fået fuld forældremyndighed ?
Anmeld
Citér