Max forvirret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2023

Anonym trådstarter

Jeg håber nogle kan hjælpe mit forvirrede lille hoved. Har testet med ægløsningstest hver dag siden den var mørk inden menstruation. Er på 3. menstruationsdag og den bliver mørkere og mørkere. Men intet på graviditetstest. Kan man have ægløsning nu?? Min blødning er af normal styrke men fortsat ømme bryster og smerterne er mere ala niv og stiv end kramper og ømhed.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2023

Anonym

Ja du kan sagtens have ægløsning nu, for en positiv ægløsning er aldrig ensbetydende med at du faktisk har ægløsning. Det er bare et bevis på niveauet stiger. Din krop kan sagtens fejle en ægløsning for så at forsøge igen nogle uger efter, og det ligner at det godt kunne være tilfældet

Anmeld Citér

28. april 2023

Anonym trådstarter

Hmm, synes bare det er underligt under mens, der føler jeg ikke ægløsning burde være aktuel

Men ja, det er jo nok det jeg må gå med, når hCG nægter at reagere 

Anmeld Citér

28. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hmm, synes bare det er underligt under mens, der føler jeg ikke ægløsning burde være aktuel

Men ja, det er jo nok det jeg må gå med, når hCG nægter at reagere 

Havde ikke lige set du havde mens, så ved jeg ikke lige hvad der gør det

Anmeld Citér

28. april 2023

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg prøvede engang for sjov at teste for ÆL næsten en hel cyklus. Startede på cd3 hvor den den faktisk var lige så tydelig som din. Alligevel blev den først rigtig tydelig på det tidspunkt jeg normalt skulle have ægløsning, så du kan ikke regne med den så længe den ikke er positiv 

Anmeld Citér

28. april 2023

Anonym trådstarter

Tak for svar! Det giver mig lidt mere ro, at det ikke er så mystisk som jeg troede. Har bare ikke oplevet det før, den plejer at være helt svag

Anmeld Citér

28. april 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Den er ikke positiv selv om der er meget farve. Lige den der æl test synes jeg har rigtig meget farve i sig, så det kan godt snyde lidt. Da jeg brugte dem, så de sådan ud hele cyklus, og så op til æl blev teststregen næsten sort... jeg vil næsten tro at hvis du prøvede et andet mærke, fx valmed, ville du få en mindre tydelig streg

Anmeld Citér

29. april 2023

Anonym trådstarter

Det er de tests jeg altid bruger, som også bliver blege når jeg ikke har ægløsning, som dem fra babyplan jeg også brugte før det her mærke. Tog en igen i dag og den var stadig mørk. Hvis min krop har prøvet at få ægløsning men fejlet, burde det så ikke snart gå ned igen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.