Flyve med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.179 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2023

Anonym trådstarter

Nogen der har fløjet med baby alene før? Hvordan var det? Er nervøs, selvom flyveturen kun er 45 min…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ingen problemer overhovedet. Har prøvet alt fra på 8 uger og opefter. Jeg har sørger for amning/flaske imens, så det udlignede evt. tryk i ørerne. Det skal nok gå og så er det bare 45 min

Anmeld Citér

27. april 2023

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ingen problemer overhovedet. Har prøvet alt fra på 8 uger og opefter. Jeg har sørger for amning/flaske imens, så det udlignede evt. tryk i ørerne. Det skal nok gå og så er det bare 45 min

Sådan! Var du alene med baby eller med partner?

Anmeld Citér

27. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg synes ikke at det er ret meget anderledes end alt muligt andet med baby: togtur, sejle, køre… hvis det kun er en time er det vel knapt anderledes end at være hjemme/på indkøb/café?

Du skriver ikke hvor gammelt dit barn er … jeg har prøvet alle aldersgrupper og alt mellem 1-10 timer på en flyver … det er klart nemmest for mig når de er under 6 måneder (og sover) eller over 2-3 år (og kan nogenlunde forstå en besked)..  

Anmeld Citér

27. april 2023

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Jeg synes ikke at det er ret meget anderledes end alt muligt andet med baby: togtur, sejle, køre… hvis det kun er en time er det vel knapt anderledes end at være hjemme/på indkøb/café?

Du skriver ikke hvor gammelt dit barn er … jeg har prøvet alle aldersgrupper og alt mellem 1-10 timer på en flyver … det er klart nemmest for mig når de er under 6 måneder (og sover) eller over 2-3 år (og kan nogenlunde forstå en besked)..  

Hun er 6 måneder. Vi har fløjet til Florida, da hun var 3 måneder.. Det jeg er nervøs for er at jeg er alene denne gang..

Anmeld Citér

27. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Hun er 6 måneder. Vi har fløjet til Florida, da hun var 3 måneder.. Det jeg er nervøs for er at jeg er alene denne gang..

Men kan du skrive hvad du mere præcist er bekymret for? For maskinen når jo knapt at lette før I skal lande igen - en enkelt tur op og gå eller et bleskift på toilettet, så er tiden jo gået? Der vil knapt være behov for hverken mad eller underholdning … og bliver baby ked af det trøster du jo som du plejer alle andre steder

Anmeld Citér

27. april 2023

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg har fløjet med min søn alene, da han var i den alder. 
Også den korte distance  

Det gik fint, men jeg synes logistikken var lidt svær. Jeg skulle både have klapvogn, lift og autostol med og have det pakket og leveret i storbagage. Og på den anden side skulle jeg have fat i det igen og pakket ud. Kan være lidt svært med en baby på armen. 
Men selve flyveturen var der ingen ben i ��

Anmeld Citér

27. april 2023

Krøltop

Anonym skriver:

Nogen der har fløjet med baby alene før? Hvordan var det? Er nervøs, selvom flyveturen kun er 45 min…

Øh.. hvad skulle problemet være  45 er ingenting.

Jeg  har fløjet med 3 mnd næsten nyoprettet baby til Asien.

Anmeld Citér

28. april 2023

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Jeg fløj alene fra Aalborg til Bornholm, da min yngste var 8 mdr., og det var der ingen problemer med ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.