Erfaringer med Advanced Digital Ægløsningstest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2023

Anonym trådstarter

Hej,

er der nogen, der har erfaringer med Advanced Digital Ægløsningstest? Der er 10 i en pakke, men der står samtidig, at de kan identificere mindst 4 frugtbare dage... Så det burde vel være nok at tage en hver anden dag?

Jeg synes, jeg har forsøgt mig med de der billige strimler fra amazon, men nu har vi forsøgt i 2 måneder og jeg ser bare ingen forskel på de streger. De ser ret ens ud  

Jeg mistænker, at Valmed's ægløsningstest er nogenlunde det samme som de der strimler - blot pakket ind i en fin plastdims.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2023

Anonym trådstarter

Der blev ikke delt erfaringer, men nu købte jeg dem alligevel. De er ret dyre og der er kun 10 i en pakke.

Nu har jeg prøvet 3 og alle 3 viste fejltest på trods af, at jeg fulgte instruktionerne til punkt og prikke....

Anmeld Citér

30. april 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Der blev ikke delt erfaringer, men nu købte jeg dem alligevel. De er ret dyre og der er kun 10 i en pakke.

Nu har jeg prøvet 3 og alle 3 viste fejltest på trods af, at jeg fulgte instruktionerne til punkt og prikke....

Mærkeligt… jeg har kun gode erfaringer med begge af Clearblues digitale teste

Anmeld Citér

30. april 2023

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

Kan anbefale evaline som også er digitalt.. når den er taget og de 5 min er gået til aflæsning så aflæses den af en app der fortæller hvornår du peaker  pakke kommer med sådan en dims man sætter på mobilen hvor man sætter testen i hvor den aflæser for dig så du ikke skal gætte dig frem 

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Mærkeligt… jeg har kun gode erfaringer med begge af Clearblues digitale teste

3. gang var lykkens gang.

Den viste dog en ring og ikke nogen smiley. Vil det så ikke være bedre, at jeg venter et par dage før jeg prøver igen? Der er vel ingen grund til at teste hver dag, hvis den virkelig er så følsom, som de oplyser, at den er.

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym

Jeg købte dem også på Luxplus - men jeg fik også fejl på 3 ud af 10 og så tog det bare en evighed før svaret kom... så jeg endte med at bare bruge dem uden at stikke dem ind i det digitale display Der fungerer de super fint... meeeen lidt dyre så

Har lige prøvet de helt billige Clear & Simple ægløsningstest fra Luxplus og jeg kunne slet ikke fange min ægløsning - den var hele tiden "tæt på positiv" men aldrig helt positiv

Anmeld Citér

1. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg købte dem også på Luxplus - men jeg fik også fejl på 3 ud af 10 og så tog det bare en evighed før svaret kom... så jeg endte med at bare bruge dem uden at stikke dem ind i det digitale display Der fungerer de super fint... meeeen lidt dyre så

Har lige prøvet de helt billige Clear & Simple ægløsningstest fra Luxplus og jeg kunne slet ikke fange min ægløsning - den var hele tiden "tæt på positiv" men aldrig helt positiv

Ja, jeg har netop heller ikke haft held med andre ægløsningstest endnu, så nu får de her chancen... Og så må det koste lidt, men hellere det, hvis det altså bare fanger noget. Nu krydser jeg fingre for, at der kommer noget snart.

Anmeld Citér

2. maj 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg har netop heller ikke haft held med andre ægløsningstest endnu, så nu får de her chancen... Og så må det koste lidt, men hellere det, hvis det altså bare fanger noget. Nu krydser jeg fingre for, at der kommer noget snart.

Hvis du ikke har haft held med andre test kan det så ikke være at du begynder at teste forsent i din cyklus eller på forkert tidspunkt på døgnet? nogle teste skal jo bruges mellem 10-20 og ikke helt fra morgenen af fx

Anmeld Citér

2. maj 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

3. gang var lykkens gang.

Den viste dog en ring og ikke nogen smiley. Vil det så ikke være bedre, at jeg venter et par dage før jeg prøver igen? Der er vel ingen grund til at teste hver dag, hvis den virkelig er så følsom, som de oplyser, at den er.

Der må vidst maks gå 2 dage imellem testene ellers starter den “forfra” hvis man kan sige det sådan, og så er resultatet jo ikke korrekt. 
Men hvis du ikke helt ved hvordan din cyklus er eller har svært ved at finde ægløsning, så vil jeg anbefale at teste hver dag omend det er lidt dyrt  

Håber du snart får en positiv test

Anmeld Citér

3. maj 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du ikke har haft held med andre test kan det så ikke være at du begynder at teste forsent i din cyklus eller på forkert tidspunkt på døgnet? nogle teste skal jo bruges mellem 10-20 og ikke helt fra morgenen af fx

jeg plejer at køre det meste af perioden efter mens slut, men du kan have ret i, at jeg måske skal prøve senere på dagen.

Har faktisk læst et sted, at man ikke skal teste midt på dagen, da den har "nemmere" ved at vise positiv, men i mit tilfælde kan det måske være, det bør gøres. Jeg giver det et skud. Tak.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.