Jeg har fået taget æg ud 1 gang, og må være ærlig og sige at jeg aldrig gør det igen med mindre jeg er i narkose.. jeg er bestemt ikke pyldret men det der gik galt for mig var en privat klinik der var nystartet og ikke havde styr på noget.. desværre.. så stol på din mavefornemmelse når i er på klinikken! Tryghed er alt afgørende.. og med godt og trygt personale er smerten bare mere tålelig.. men nogle mærker det jo nærmest ikke. Tror jeg var meget uheldig 
ellers vil jeg sige at hormonerne og at stikke sig var slet ikke slemt. Det eneste jeg mærkede var et par dage inden ægudtagningen var der pres på maven pga de mange modne æg. Men ellers havde jeg ingen bivirkninger af noget som helst. Ægoplægningen mærkedede jeg slet ikke 
Lidt angstprovokerende i starten at man altid skal smide bukserne, scannes indvendigt og alle kommer og kigge en derop i tide og utide
Men pludselig vænner man sig bare til det 
Held og lykke 
PS.. jeg blev naturligt gravid imellem to behandlinger selvom vi havde fået af vide der ikke var muligt pga nedsat sædkvalitet.. så det kan godt lade sig gøre 
Anmeld
Citér