3+6 lh test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2023

Anonym trådstarter

Jeg tog en LH-test for at holde mig fra at bruge mine hCG-teste og har læst mange steder nu, at LH kan slå ud på hCG. Er der nogle der har erfaring med det?

Mine symptomer er ømme bryster, spiser hele tiden, sover pludselig ekstra hurtigt og godt om natten og er stadig træt kl. 19 og klar til at gå i seng... Fik noget ferskenfarvet udflåd i går, lidt brunligt til morgen da jeg tørrede mig og intet siden .

Så om mens er på vej men opfører sig anderledes eller om det er graviditet ved jeg ikke, håber jo selvfølgelig på det sidste!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2023

Anonym

Den er ikke positiv og hvis jeg har forstået det så skal den være positiv.

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Ja, den er der ikke heeeelt. Men den ligner den sidste test inden mit peak i ægløsningen, så tæt på

Anmeld Citér

25. april 2023

LC92

Min var helt utydelig. Tog en g test 3+3 som var positiv og prøvede bagefter med en æl test for sjov, så var der pludselige 2 tydelige streger som din, selv om der næsten kun var 1 streg, 2 dage tidligere

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Tak for dit svar, spændende! Har prøvet at tage LH i går og forgårs også og det ser ud præcis ligesom op til ægløsning, hvor den stiger dag for dag. Jeg har dog haft ægløsning, har alle mine klassiske post-ægløsnings symptomer og regelmæssig cyklus Så forventer mens i morgen, men plejer at have pletblødning et par dage op til og det har jeg ikke denne gang..

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tog en LH-test for at holde mig fra at bruge mine hCG-teste og har læst mange steder nu, at LH kan slå ud på hCG. Er der nogle der har erfaring med det?

Mine symptomer er ømme bryster, spiser hele tiden, sover pludselig ekstra hurtigt og godt om natten og er stadig træt kl. 19 og klar til at gå i seng... Fik noget ferskenfarvet udflåd i går, lidt brunligt til morgen da jeg tørrede mig og intet siden .

Så om mens er på vej men opfører sig anderledes eller om det er graviditet ved jeg ikke, håber jo selvfølgelig på det sidste!

Tror du er gravid, jeg er 19+2 idag, testede allerede positiv på g test 3+1, og der var min lh test ikke så tydelig som din er her. Snup en g test imorgen (hvis du kan vente)

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Kunne selvfølgelig ikke vente... 

De ser sådan her ud nu. Er helt modløs i dag, vil faktisk bare gerne have en streg eller at mens starter, ingen pletblødning eller noget som jeg plejer flere dage inden, og det skal komme i morgen, har max lidt lyserødt udflåd NOGLE gange når jeg tørrer mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym

Kan ikke se to streger desværre og pas på med at ligge dem for tæt på hinanden for det kan der godt komme streger af 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Kan jeg nemlig heller ikke, og det tænker jeg ikke når de ikke rører ved hinanden

Anmeld Citér

26. april 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Jeg havde ingen graviditetstest hjemme da jeg fik en mistanke om graviditet, det var på en helligdag så alt i nærheden var lukket Jeg har pco og har ALDRIG kunne teste positivt på en æl test, men det kunne jeg den dag, mega positivt. Jeg kørte 20 km til nærmeste netto der havde åbent og kørte hjem og testede meget posetiv på g testen  så den kan altså godt indikere noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.