For lavt antal leucocytter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.570 visninger
7 svar
4 synes godt om
14. april 2023

Mlrn

Min søn på 1 måned har fået taget blodprøver 2 gange nu og børneafd. Synes hanes hvide blodlegmer er for lave så vi skal tjekkes igen om 3 uger. Hun sagde dog vi ikke skulle bekymre os, men nu er jeg mega nervøs over det kan være livstruende! ��‍�� nogen der har en erfaring med dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2023

AnoMor

Mlrn skriver:

Min søn på 1 måned har fået taget blodprøver 2 gange nu og børneafd. Synes hanes hvide blodlegmer er for lave så vi skal tjekkes igen om 3 uger. Hun sagde dog vi ikke skulle bekymre os, men nu er jeg mega nervøs over det kan være livstruende! ��‍�� nogen der har en erfaring med dette? 

Jeg har ikke den store forstand på det. Men vil bare sige at hvis lægen siger i ikke skal være bekymrede. Så tænker jeg ikke det er livstruende. I så fald havde lægen været bekymret.

Anmeld Citér

14. april 2023

Mlrn

AnoMor skriver:

Jeg har ikke den store forstand på det. Men vil bare sige at hvis lægen siger i ikke skal være bekymrede. Så tænker jeg ikke det er livstruende. I så fald havde lægen været bekymret.

Tror også bare det er fordi jeg blev nysgerrig og googler og det eneste der kommet frem er bare leukæmi 

Anmeld Citér

14. april 2023

AnoMor

Mlrn skriver:

Tror også bare det er fordi jeg blev nysgerrig og googler og det eneste der kommet frem er bare leukæmi 

Det skal man også lade være med. Netop fordi man altid finder det værste. Men forstår godt at man fristes til det. 
men hold fast i tanken om at lægen ikke er bekymret

Anmeld Citér

14. april 2023

Carina:-)

Ja- min nu 11 årige havde meget lavt i 2 x blodprøver. 

De tjekkede op på det igen - og så var de normale . 

Fik dem tjekket igen ved 1 år - of der var de også normale . Og så blev det af sluttet. 

De sagde også til os at vi ikke skulle være bekymret.  Og det er selvfølgelig lettere sagt end gjort når man står med en nyfødt.

Men her var der altså intet andet end at de var lave. 

Anmeld Citér

14. april 2023

Mlrn

Carina:-) skriver:

Ja- min nu 11 årige havde meget lavt i 2 x blodprøver. 

De tjekkede op på det igen - og så var de normale . 

Fik dem tjekket igen ved 1 år - of der var de også normale . Og så blev det af sluttet. 

De sagde også til os at vi ikke skulle være bekymret.  Og det er selvfølgelig lettere sagt end gjort når man står med en nyfødt.

Men her var der altså intet andet end at de var lave. 

Årh tak ����������������

Anmeld Citér

15. april 2023

3 skønne banditter

Min ældste søn på 8 år blev indlagt i januar da de i forbindelse med en blodprøve opdagede at hans tal også var lavt. Det skal lige siges at det ikke var den eneste grund til indlæggelse, han havde også høj feber osv., men de mente ikke umiddelbart det havde en sammenhæng med de øvrige symptomer. Det var lidt diffust. De tog en prøve mere et par dage senere, og da var værdierne normale igen. Jeg kan desværre ikke huske hvordan lægen forklarede det, så jeg vil lade være med at sige noget forkert men i hvert fald gik det også i sig selv her.

Anmeld Citér

15. april 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nu ved jeg godt, at jeg er voksen. Men mine har aldrig ligget lavt og som min læge siger, at det gør de bare på mig. Jeg fejler ingenting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.