Er dette normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.729 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2023

Anonym trådstarter

Jeg tabte tilbage for 2 mdr siden og har nu fået disse test. Hvad er jeres erfaringer ? Hvornår blev i gravide hvor det blev der.

Tabte tidligt i uge 5+0 sidst. Og er virkelig bange for at det sker igen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2023

Anonym

Du er i hvert fald gravid igen, jeg kan godt forstå du er nervøs for at miste igen. Jeg mistede to gange i træk og det kan en test desværre ikke fortælle dig om du gør. 

Men gravid er du i hvert fald igen

Anmeld Citér

15. april 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg tabte tilbage for 2 mdr siden og har nu fået disse test. Hvad er jeres erfaringer ? Hvornår blev i gravide hvor det blev der.

Tabte tidligt i uge 5+0 sidst. Og er virkelig bange for at det sker igen  

4. Gang var lykkens gang for os. Vi mistede 3 graviditeter inden da, og var i udredning for gentagne graviditetstab. 

Krydser for, at det er en vellykket og blivende graviditet

Anmeld Citér

15. april 2023

123321

Profilbillede for 123321

Stort stort tillykke med din graviditet. Det er helt naturligt at være nervøs, men synes jo din udvikling i test er rigtig god - så stop med at teste også prøv at giv dig selv nogle milepunkte - alla 6+0, en tidlig scanning med videre, så stille og rolig kommer der mere ro på. Man kan hverken gøre fra eller til - andet end at håbe og tro på alt er godt. Jeg har selv tre børn, men været gravid 7 gange. Det er jo super positivt du er blevet gravid så hurtigt igen. Første gang jeg mistede blev jeg gravid igen og fik en skøn dreng. Da vi forsøgte med barn nummer tre var vi tre gange igennem tab. Jeg har altid forsøgt st tænke at en graviditet der stopper aldrig kunne være blevet til noget, det synes jeg hjælper. Men jeg synes virkelig bare du skal fokusere på det positive i at du nu står en flotte positive tests og tro på det går godt ��

Anmeld Citér

17. april 2023

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Stort stort tillykke med din graviditet. Det er helt naturligt at være nervøs, men synes jo din udvikling i test er rigtig god - så stop med at teste også prøv at giv dig selv nogle milepunkte - alla 6+0, en tidlig scanning med videre, så stille og rolig kommer der mere ro på. Man kan hverken gøre fra eller til - andet end at håbe og tro på alt er godt. Jeg har selv tre børn, men været gravid 7 gange. Det er jo super positivt du er blevet gravid så hurtigt igen. Første gang jeg mistede blev jeg gravid igen og fik en skøn dreng. Da vi forsøgte med barn nummer tre var vi tre gange igennem tab. Jeg har altid forsøgt st tænke at en graviditet der stopper aldrig kunne være blevet til noget, det synes jeg hjælper. Men jeg synes virkelig bare du skal fokusere på det positive i at du nu står en flotte positive tests og tro på det går godt ��

Tusind tusind tak for din flotte besked jeg vil prøve at gøre som du siger! Jeg har også bare en fornemmelse denne gang at det bliver så krydser alt jeg har! ❤️

Anmeld Citér

17. april 2023

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

4. Gang var lykkens gang for os. Vi mistede 3 graviditeter inden da, og var i udredning for gentagne graviditetstab. 

Krydser for, at det er en vellykket og blivende graviditet

Tusind tak! Krydser alt jeg har ❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.